W sieci spędzamy dużo czasu, ale na co go przeznaczamy? Jakie serwisy wideo przyciągają uwagę polskich internautów najczęściej i spędzamy na nich większość czasu? Pierwsze miejsce raczej nie zaskakuje.
Według badania Mediapanel przygotowanego przez serwis wirtualnemedia.pl YouTube pozostaje serwisem, który cieszy się największą popularnością wśród internatów z Polski. Spędzamy na nim 19 godzin, 51 minut i 53 sekundy, natomiast ze strony oraz aplikacji mobilnej skorzystało przeszło 26 milionów użytkowników, co dało aż 88,11 procent zasięgu. YouTube Kids w porównaniu do głównej wersji serwisu wzbudza mniejsze zainteresowanie i spędzono tam 3-5 godzin a odwiedziło go 1,13 mln mieszkańców Polski (3,81 proc. zasięgu). Drugie miejsce w rankingu przypadło CDA, czyli stronie, na której znajdziemy głównie filmy i seriale (również w ramach abonamentu), ale też inną treść.
YouTube cieszy się wśród polskich internautów największą popularnością. Drugie miejsce przypadło CDA.
CDA w wersji bez subskrypcji CDA Premium odnotował 6,34 mln odwiedzin przy 21,34 procent zasięgu. Użytkownicy z Polski spędzili na nim 1 godzinę 56 minut oraz 53 sekundy. Na liście znajdziemy jeszcze Vider.info (2,42 mln odwiedzin) 8,14 procent zasięgu oraz czasem spędzania czasu 44 minuty i 2 sekundy, Dailymotion (636,2 tysięcy osób) 2,14 proc. zasięgu z czasem średniego korzystania 8 minut i 12 sekund, a także Vimeo (462,3 tys. internautów) 1,56 procent zasięgu i średnim czasem 3 minuty i 13 sekund.
Chociaż średni czas spędzony na YouTube wydłużył się, to platforma miesiąc do miesiąca straciła 505,8 tysięcy użytkowników. CDA też odnotował spadek odwiedzających o 164,1 tys. ludzi, choć przeciętny czas spędzania czasu w serwisie wzrósł o 7 minut i 35 sekund. Vider.info zanotował wzrost użytkowników o 359,6 tysięcy, ale spadł przeciętny czas korzystania z platformy o 2 minuty oraz 6 sekund. Cóż dominacja YouTube w polskim internecie nie powinna dziwić. Jest to przecież najchętniej odwiedzana strona z filmami w krajowym internecie.
Zobacz także:
- GeForce RTX 4000 - nowe przecieki zdradzają, kiedy poszczególne modele trafią na rynek
- Mobilne Radeony przerabiane i sprzedawane jako stacjonarne karty graficzne
- ZOTAC GeForce RTX 4090 - wyciekła niereferencyjna wersja flagowego modelu NVIDII. Jest grubo
Pokaż / Dodaj komentarze do: YouTube cieszy się ogromną popularnością wśród polskich internautów. Jak wypadają inne serwisy?