1. Phenom II vs Bulldozer vs Zen - test zegar w zegar i porównanie CMT/SMT
2. Platforma testowa, metodologia
3. Wydajność - emulacja, przeglądanie internetu
4. Wydajność - kompresja danych, kompilacja, obróbka zdjęć
5. Wydajność - konwersja audio/wideo
6. Wydajność - grafika 3D
7. Wydajność - rendering
8. Wydajność - obliczenia, symulacje
9. Wydajność - szyfrowanie
10. Wydajność - gry (BF 1, BF 4, CS: GO)
11. Wydajność - gry (Crysis 3, Dying Light, RotTR)
12. Wydajność - gry (pCARS, SGW3, Watch Dogs 2, Wiedźmin 3)
13. Wydajność - gry (Crysis Warhead, Far Cry Primal, Hitman)
14. Wydajność - średnie osiągi w grach
15. CMT vs SMT - emulacja, przeglądanie internetu
16. CMT vs SMT - kompresja danych, kompilacja, obróbka zdjęć
17. CMT vs SMT - konwersja audio/wideo
18. CMT vs SMT - grafika 3D
19. CMT vs SMT - rendering
20. CMT vs SMT - obliczenia, symulacje
21. CMT vs SMT - szyfrowanie
22. CMT vs SMT - gry (BF 1, BF 4, CS: GO)
23. CMT vs SMT - gry (Crysis 3, Dying Light, RotTR)
24. CMT vs SMT - gry (pCARS, SGW3, Watch Dogs 2, Wiedźmin 3)
25. CMT vs SMT - gry (Crysis Warhead, Far Cry Primal, Hitman)
26. CMT vs SMT - średnie osiągi w grach
27. Podsumowanie
Crysis Warhead
Far Cry Primal
Hitman
Uwaga: Brak, na powyższym wykresie, rezultatów Phenoma II X6 1075T wynika z faktu, że gra Hitman nie chciała uruchomić się na rzeczonym procesorze przy wybranym API DirectX 12 (co ciekawe, dla starszego DirectX 11 takiego problemu nie było).
Pokaż / Dodaj komentarze do: Phenom II vs Bulldozer vs Zen - test zegar w zegar i porównanie CMT/SMT