AMD świętuje półrocze dostępności FSR (FidelityFX Super Resolution) i w związku z tym udostępniło nowy film prezentujący wszystkie gry AAA, które już wspierają tę technologię, a także takie, które doczekają się jej obsługi wkrótce.
Trzeba przyznać, że FSR szybko zyskuje popularność i już to pierwsze pół roku obfitowało w mnóstwo wspierających tę technikę gier i partnerstw z programistami. Jak dotąd AMD może pochwalić się dostępnością FSR już w 47 grach i oficjalnie zapowiedziano 24 kolejne nadchodzące tytuły, które ją wykorzystają. Mówimy już o przeszło 70 tytułach, a producent chwali się też wsparciem od ponad 80 deweloperów i wydawców gier.
AMD świętuje półrocze dostępności FSR (FidelityFX Super Resolution) i w związku z tym udostępniło nowy film prezentujący wszystkie gry wspierające tę technologię.
Tak wygląda pełna lista gier, które już wspierają FSR:
- 22nd Century Racing Games
- Amid Evil
- Anno 1800
- Arcadegeddon
- Assetto Corsa Competizione
- Back 4 Blood
- Baldurs Gate III
- Black Desert
- Call of Duty Vanguard
- Century: Age of Ashes
- Chernobyl Lite
- DeathLoop
- DOTA 2
- Edge of Eternity
- Elite Dangerous: Odyssey
- Enlisted
- Evil Genius 2: World Domination
- F1 2021
- Far Cry 6
- Farming Simulator 22
- GAMEDEC
- Ghostrunner
- Godfall
- Grounded
- Hellblade: Senua's Sacrifice
- Horizon Zero Dawn
- Icarus
- KEO
- Kingshunt
- Builders Journey
- Marvel's Avengers
- The Medium
- MYST
- NECROMUNDA: Hired Gun
- The Rift Breaker
- Second Extinction
- Terminator Resistance
- Undying
- Resident Evil Village
- War Mongrels
- WARHAMMER Vermentide
- World of Warcraft: Shadowlands
- World of Warships
- World War Z: Aftermath
A tak prezentuje się lista tytułów, które będą obsługiwać FSR:
- Astergos
- Vampire Masquerade: Blood Hunt
- Do Something
- Edge of The Abyss
- Escape From Tarkov
- Evil V Evil
- Forspoken
- God of War
- Hellish Quart
- Hitman III
- Hot Wheels Unleashed
- Iron Conflict
- Karma
- Myth of Empires
- No Man's Sky
- Raji
- Stray Blade
- Super People
- The Elders Scroll Online
- Warface
- Workshop Simulator
- X4: Foundations
Chociaż większość z tych tytułów została już potwierdzona wcześniej, wygląda na to, że AMD ujawniło wydajność graficzną w God of War działającym w 4K i „Ultra Quality” FSR. Gra działała na ustawieniu graficznym Ultra (DirectX 11) i zapewniała średnio 57 FPS na karcie graficznej Radeon RX 6800 XT. Biorąc pod uwagę, że 6900 XT jest nieco szybszy niż 6800 XT, możemy spodziewać się ponad 60 FPS w 4K, ale tylko z włączonym FSR. Wygląda na to, że God of War będzie dość wymagającą grą AAA, ale można się tego spodziewać, biorąc pod uwagę, że oferuje niesamowite efekty wizualne i wyciskał wszystkie soki z konsol PlayStation, a pecetowy port będzie podrasowany.
FSR zostało zaprojektowane z myślą o jak największej liczbie graczy i dlatego jest kompatybilne z ponad 100 modelami układów graficznych AMD Radeon (także zintegrowanych w procesorach) oraz produktami konkurencji. „Zastosowanie tej technologii pozwala zwiększyć liczbę FPS przy zachowaniu znakomitych doznań z rozgrywki w rozdzielczości 4K, 1440p czy 1080p, dzięki możliwości indywidualnego zbalansowania wydajności i jakości” - tłumaczy producent. FSR jednak dopiero się rozpędza i możemy spodziewać się kolejnych zapowiedzi w nadchodzących miesiącach.
Zobacz także:
- Czemu Cyberpunk 2077 nie zawiera pościgów policyjnych? Deweloper wyjaśnia...
- Ruszyła Zimowa Wyprzedaż Steam. Prezentujemy interesujące promocje
- Wyciekła lista nadchodzących darmowych gier od Epic Games Store. Jest na co czekać

Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD FidelityFX Super Resolution - technologia szybko się rozwija. 70 gier ze wsparciem dla FSR