Death Stranding z DLSS 2.0. Gra działa w 4K i 60 kl./s nawet na RTX 2060

Death Stranding z DLSS 2.0. Gra działa w 4K i 60 kl./s nawet na RTX 2060

NVIDIA pochwaliła się kolejnym tytułem ze wsparciem dla techniki DLSS 2.0. Tym razem mowa o wysokobudżetowej produkcji AAA, która zadebiutowała na konsoli PS4 pod koniec zeszłego roku i teraz doczeka się pecetowej wersji, czyli Death Stranding. To głośny tytuł legendarnego twórcy gier Hideo Kojimy i jego studia KOJIMA PRODUCTIONS, który spotkał się z dużym uznaniem recenzentów oraz graczy. Co prawda, gra miała mieć swoją premierę na PC już 2 czerwca, ale względu na trudności z pracami spowodowane pracą zdalną wynikającą z koronawirusa, zdecydowano się na przesunięcie debiutu na 14 lipca. Zieloni chwalą się, że DLSS 2.0 znacząco zwiększy wydajność gry, umożliwiając uzyskanie na każdej karcie graficznej GeForce RTX ponad 100 klatek na sekundę w rozdzielczości 1440p lub płynne 60+ kl./s w rozdzielczości 4K.

Death Stranding osiągną 77 kl./s w rozdzielczości 4K nawet na najsłabszej karcie graficznej z rodziny RTX, czyli GeForce RTX 2060.

Death Stranding z DLSS 2.0. Gra działa w 4K i 60 kl./s nawet na RTX 2060

„Death Stranding zdobyła już reputację oszałamiającej wizualnie gry, ale technika NVIDIA DLSS 2.0 pomaga uczynić debiut na PC czymś wyjątkowym. Dodatkowa wydajność jaką zapewnia NVIDIA DLSS 2.0 w Death Stranding pozwala graczom uwolnić ogromny potencjał graficzny platformy PC, poprzez użycie bardziej szczegółowych ustawień grafiki oraz wyższych rozdzielczości, co pozwala na realizację naszych wizji jak ta gra powinna wyglądać” – powiedział Akio Sakamoto, dyrektor ds. technologii w KOJIMA PRODUCTIONS. Grafika w Death Stranding jest renderowana dzięki silnikowi Decima firmy Guerrilla Games, który staje się tym samym najnowszym silnikiem gier, który czerpie korzyści z dodatkowej wydajności oferowanej przez technikę NVIDIA DLSS 2.0.

Death Stranding z DLSS 2.0. Gra działa w 4K i 60 kl./s nawet na RTX 2060

Co ciekawe, redakcja Tom’s Hardware miała już okazję zapoznać się z wersją preview Death Stranding i przepuścić ją przez testy z włączonym wsparciem dla DLSS 2.0. Zespół był w stanie osiągnąć 77 kl./s w rozdzielczości 4K nawet na najsłabszej karcie graficznej z rodziny RTX, czyli GeForce RTX 2060. Na high-endowym modelu GeForce RTX 2080 Ti odnotowano zaś 34% wzrost w liczbie klatek (z 78 do 105 kl./s) za sprawą trybu DLSS. Oczywiście tytuł całkiem dobrze radzi sobie też bez Deep Learning Super Sampling, ponieważ GeForce GTX 1060 lub Radeon RX 590 oraz nawet starszy procesor radzić mają sobie z rozgrywką w 1080p przy 60 kl./s. Przypominamy, że druga generacja DLSS przynosi bardzo dobre rezultaty z naprawdę nieznacznie pogorszoną oprawą graficzną. Jeśli jesteście zainteresowani tematem, to odsyłamy do naszego artykułu na ten temat.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Death Stranding z DLSS 2.0. Gra działa w 4K i 60 kl./s nawet na RTX 2060

 0