Diablo II: Resurrected z wieloma błędami na premierę. Gracze rozwścieczeni

Diablo II: Resurrected z wieloma błędami na premierę. Gracze rozwścieczeni

Premiera Diablo II: Resurrected już za nami, ale podczas pierwszego weekendu Activision musiało zmierzyć się z masowymi błędami serwerów. Rozwścieczeni gracze tracą postępy w grze.

Pamiętacie premierę Diablo III? Można by przypuszczać, że Blizzard uczy się na błędach i do takiego czegoś drugi raz nie dopuści. Myliliśmy się - było jeszcze gorzej. W serwisach Reddit i Twitter zaczęły pojawiać się wpisy osób, które albo nie mogły grać w ogóle (problemy z serwerami), albo traciły postępy w grze. To pierwsze, tylko jeśli porównamy oczywiście do tego drugiego, może nie być aż tak frustrujące, bo pomimo tego, że faktycznie chęć do grania może być duża, można poczekać nieco dłużej, żeby ponownie zatopić się w świat demonów. Utrata postępów w grze to jednak coś, do czego nikt się nie przyzwyczai. Frustrujący błąd potrafi wykonać "rollback" postaci, z poziomu 29 aż do poziomu 6 i przeżyło to mnóstwo graczy na całym świecie.

Blizzard nie ma szczęścia do premier. Nawet Pan Zniszczenia musi ukłonić się przed infrastrukturą sieciową amerykańskiej firmy. Gracze tracą postępy w grze.

Blizzard oczywiście w pocie czoła pracuje nad usprawnieniem infrastruktury sieciowej i "robimy wszystko, by rozwiązać wszystkie trapiące graczy problemy". 23 września, czyli bezpośrednio na premierę, wydawca zdecydował się na przeprowadzenie awaryjnej konserwacji, ale według wielu to nie pomogło. Gracze zaczęli masowo tracić dostęp do konta, nie mogli łączyć się z serwerami, a na dodatek ich postacie przestały być widoczne na ekranie ładowania. Znaczna część graczy już powróciła do masowego ubijania maszkar więc wydaje się, że Blizzard uporał się z problemem. Na nieszczęście dla wielu, po powrocie mogli ujrzeć tylko postacie niskiego poziomu, pomimo tego, że wcześniej wylogowali się z bohaterami poziomu 29 i wyżej. Nie wiemy czym ten błąd jest spowodowany i czy aktualnie bezpieczny jest powrót do gry. Biorąc pod uwagę wymóg połączenia internetowego, taki stan może się powtórzyć w przyszłości, ale miejmy nadzieję, że jednak się to już nie stanie. A Wy graliście przez ten weekend w Pana Zniszczenia? Czy Wy również spotkaliście się z takimi błędami?

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Diablo II: Resurrected z wieloma błędami na premierę. Gracze rozwścieczeni

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł