Doom Eternal już ze wsparciem dla ray tracingu i DLSS na PC, 120 kl./s na konsolach

Doom Eternal już ze wsparciem dla ray tracingu i DLSS na PC, 120 kl./s na konsolach

Zgodnie z obietnicą Bethesda udostępniła darmową aktualizację dla Doom Eternal, która istotnie poprawia wrażenia z ogrywania tego tytułu zarówno na PC, jak i konsolach. Użytkownicy PC wyposażonych w karty graficzne GeForce RTX nie tylko będą mogli w końcu cieszyć się z ray tracingu, wspieranego przez architekturę Turing lub Ampere, ale uzyskają także lepszą wydajność dzięki obsłudze DLSS. „Ta nowa aktualizacja RTX, dostępna już teraz, zapewnia graczom GeForce doświadczenie DOOM Eternal, które nie ma sobie równych, z niesamowicie wysoką szybkością klatek dzięki technologii NVIDIA DLSS i wspaniałymi odbiciami światła w ramach ray tracingu, które wzbogacają kampanię DOOM Slayera. Efekty wizualne i ich oświetlenie odbijają się, wrogowie i sceneria są dokładnie odzwierciedlone, a gracze doświadczają najwyższej jakości obrazu, który dodatkowo poprawia wielokrotnie nagradzaną rozgrywkę DOOM Eternal, jednocześnie pochłaniając ich zwiększoną dynamikę zapewnianą przez ray tracing” - chwali się NVIDIA.

Bethesda udostępniła darmową aktualizację dla Doom Eternal, która istotnie poprawia wrażenia z ogrywania tego tytułu zarówno na PC, jak i konsolach.

Doom Eternal już ze wsparciem dla ray tracingu i DLSS na PC. 120 kl./s na konsolach

Doom Eternal obsługuje już również DLSS, technologię super-rozdzielczości opartą na sztucznej inteligencji Zielonych. Wszystkie karty graficzne GeForce RTX wyposażone w rdzenie Tensor odnotowują znaczną poprawę wydajności, szczególnie w rozdzielczości 4K. Gra jest teraz w pełni grywalna z ray tracingiem na maksymalnych ustawieniach na średniej klasy karcie graficznej GeForce RTX 2060 z DLSS ustawionym na tryb wydajności. NVIDIA udostępniła również wyniki DLSS w rozdzielczościach 1440p i 1080p, ale prezentuje wyniki w trybie jakości (Quality Mode), stąd zyski są mniejsze. Firma przypomina również o swojej loterii, w której jest szansa na zakup karty graficznej GeForce RTX 3080 Ti oraz zestawu Doom Eternal. Większość graczy prawdopodobnie wolałaby po prostu zobaczyć kartę graficzną dostępną w sugerowanej cenie detalicznej w sklepach.

Doom Eternal już ze wsparciem dla ray tracingu i DLSS na PC. 120 kl./s na konsolach

Najnowsze konsole do gier również otrzymują aktualizację. Xbox Series X obsługuje Doom Eternal w płynności do 120 kl./s w trybie rozdzielczości 1800p i 60 kl./s w tej samej rozdzielczości z włączonym ray tracingiem (jest też tryb 4K w 60 kl./s). Xbox Series S zapewnia z kolei rozgrywkę w rozdzielczości 1080p w 120 klatkach na sekundę, ale bez ray tracingu. PlayStation 5 natomiast oferuje możliwość gry 120 kl./s w trybie rozdzielczości 1584p lub 1800p i 60 kl./s z włączonym ray tracingiem (oczywiście jest też tryb zbalansowany 4K w 60 kl./s). 

Doom Eternal już ze wsparciem dla ray tracingu i DLSS na PC. 120 kl./s na konsolach

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Doom Eternal już ze wsparciem dla ray tracingu i DLSS na PC, 120 kl./s na konsolach

 0