It Takes Two odnosi sukces. Hazelight ujawnia dane sprzedaży

It Takes Two odnosi sukces. Hazelight ujawnia dane sprzedaży

It Takes Two był jedną z ciekawszych gier 2021 roku wzbudzającą zainteresowanie graczy i osiągającą rynkowy sukces, którym ostatnio pochwalili się twórcy ze studia Hazelight.

It Takes Two trafił do sprzedaży 26 marca 2021 roku i od tamtej pory sprzedał się na całym świecie w nakładzie 5 milionów egzemplarzy, co stanowi wzrost o 2 miliony względem 3 mln egzemplarzy sprzedanych do października ubiegłego roku. Widzimy więc, że tytuł mimo niemal roku na karku wciąż wzbudza zainteresowanie graczy. Warto wspomnieć, że produkcji w grudniu przyznano tytuł Gry Roku The Game Awards 2021. Na brak innych wyróżnień gra także nie może narzekać. Zadowoleni z całości są nie tylko branżowi krytycy, ale również gracze - średnia ocen w serwisie Metacritic w przypadku wersji PC wynosi 8.8. Oczywiście nie wszystko złoto co się świeci więc i ten projekt ma pewne wady np. momentami banalną fabułę czy brak równego poziomu trudności.

It Takes Two sprzedał się w 5 mln egzemplarzy.

Wysoka sprzedaż It Takes Two jest tym bardziej interesująca, że od listopada ubiegłego roku znajdziemy go w usłudze abonamentowej EA Play kosztującej 14,99 złotych miesięcznie oraz EA Play Pro (59,90 zł miesięcznie). Za powstanie It Takes Two odpowiada studio Hazelight, które ma na koncie wydane w 2018 roku A Way Out. Zasada rozgrywki ponownie jest nastawiona na kooperację dla dwóch osób, aczkolwiek historia odpowiada o czymś zgoła odmiennym. Tym razem kierujemy poczynaniami rodziców Rose przeniesionych do ciał lalek. Skłócone małżeństwo planujące rozwód chce jak najszybciej wrócić do swojej dawnej formy.

Graliście w It Takes Two? Jakie są wasze wrażenia i co takiego zachęciło Was do sięgnięcia po ów tytuł? Przy okazji należy tu w ramach ciekawostki przytoczyć wypowiedź reżysera It Takes Two, Josefa Faresa, który stwierdził, że prędzej da się postrzelić niż wprowadzić NFT do swoich gier. Jest to reakcja na coraz bardziej popularne niewymienne tokeny wprowadzane do wirtualnego świata. Podczas gdy niemała część internautów krytykuje taki pomysł, to wydawcy pokroju Ubisoftu bronią całego interesu widząc w nim przyszłość. Więcej o tej sprawie przeczytacie tutaj.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: It Takes Two odnosi sukces. Hazelight ujawnia dane sprzedaży

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł