PUBG na platformie Xbox One chodzi fatalnie

PUBG na platformie Xbox One chodzi fatalnie

Wczoraj PUBG po miesiącach oczekiwań zadebiutowało wreszcie na platformie Xbox One. Niestety, okazuje się, iż produkcja ma spore problemy z utrzymaniem płynnej animacji.

Tradycyjnie, za przeanalizowanie produkcji wzięli się spece z Eurogamera, a właściwie jego technologicznej sekcji, DigitalFoundry. Jak udało się ustalić, płynność animacji budzi uzasadnione zastrzeżenia. I to niezależnie od posiadanego modelu konsoli, włączając w to sprzętowo usprawnionego Xboksa One X. Aby zapewnić możliwie dużą powtarzalność pomiarów, dziennikarze zdecydowali się na jednoczesną rozgrywkę na tym samym serwerze z wykorzystaniem dwóch różnych urządzeń - klasycznego Xboksa One oraz nowego Xboksa One X. Ten drugi, warto nadmienić, generuje grafikę w natywnej rozdzielczości 4K, a więc 3840 x 2160 pikseli. Na tym jednak dobre informacje się kończą.

W ciągu 22-minutowego testu średnia płynność animacji na Xboksie One X wyniosła 27,6 kl./s, a starszy wariant wypadł jeszcze gorzej, zapewniając 25,6 kl./s. Jest to o tyle zaskakujące, iż jeszcze przed premierą deweloper zarzekał się, że najnowsza konsola Microsoftu swobodnie utrzymuje 60 kl./s, a ewentualny limit poniżej tej wartości pojawi się wyłącznie w celu uzyskania unifikacji pomiędzy urządzeniami. Wprawdzie na ten moment konsolowy PUBG dostępny jest wyłącznie w ramach wczesnego dostępu, co świadczy oczywiście o wydaniu niedopracowanego kodu, ale wszyscy zainteresowani i tak mogą czuć się istotnie zawiedzeni. Cóż, w takim razie pozostaje tylko niecierpliwe wyczekiwanie aktualizacji.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: PUBG na platformie Xbox One chodzi fatalnie

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł