Netflix planuje udostępniać reklamy w swoim serwisie streamingowym i teraz najpewniej poznaliśmy partnera reklamowego giganta technologicznego.
Chociaż Netflix oferuje usługi bez reklam, to w przyszłości ma się to zmienić, co zapowiedział sam serwis. Jednym z partnerów reklamowych może być Google, o czym informuje CNBC. Netflix i Google prowadziły rozmowy odnośnie współpracy w tym szczegółów kampanii reklamowych, aczkolwiek aktualnie żadna umowa nie została podpisana. Oprócz Google, który czerpie ogromne wpływy z reklam, Netflix nawiązał kontakt z Comcast/NBCUniversal, by omówić ewentualne wprowadzenie reklam w serwisie streamingowym. NBC Universal i Google odmówiły komentarza w tej sprawie.
Istnieje opcja, że reklamy Google pojawią się w Netflixie.
Nic dziwnego, że Netflix przymierza Google do roli potencjalnego partnera reklamowego, ale wszystko podobno pozostaje na wczesnym etapie i ciężko ocenić czy reklamy tej firmy będą widoczne w Netflixie. Z drugiej strony Google nie ma ogromnego doświadczenia w zakresie reklam dla serwisów streamingowych i skupia się głównie na innych reklamach internetowych. Oczywiście w zakresie reklam producent Androida współpracuje z YouTube. Dla Google byłby to opłacalny interes, bowiem Netflix to gigant jeśli chodzi o platformy streamingowe.
Netflix chce znaleźć partnera reklamowego do dwóch-trzech miesięcy. Netflix notuje niższe przychody od zakładanych, a najgorzej jest w Ameryce Środkowej oraz Południowej. Z pewnością stronie nie pomoże wprowadzenie opłat za współdzielenie kont, dodatkowo platforma odczuwa coraz większą presję ze strony innych serwisów streamingowych takich jak HBO Max, który zyskuje uznanie czy Disney+, który ostatnio zadebiutował w Polsce. Choć dostawcy usług toczą ze sobą zadartą walkę, to jest ona korzystna dla użytkowników, bo im większy wybór ofert, tym lepiej.
Zobacz także:
- Radeony poniżej MSRP, a NVIDIA dalej buja w obłokach
- Wyciek nagrań ujawnia, że Chiny mają dostęp do danych użytkowników TikToka
- Youtuber stworzył własne PS5 Slim z chłodzeniem wodnym. Projekt robi wrażenie
Pokaż / Dodaj komentarze do: Reklamy w Netflixie coraz bliżej? Serwis prowadził rozmowy z Google