Test iGPU procesora AMD Ryzen 7 6800H: wydajność w grach
Na dobry początek mamy przedostatnią odsłonę popularnej serii wojennych gier akcji - Battlefield V. Wspomniany tytuł stworzyło szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE), korzystając z autorskiego silnika Frostbite w wersji 3.0. Jeżeli chodzi o wspierane API, pozwala wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. W praktyce niskonarzutowe API spisuje się różnie, tak więc zdecydowałem się na DirectX 11 z włączoną opcją Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek), gdyż takie ustawienia zapewniają osiągi wyższe niż DirectX 12 - zarówno dla GPU firmy NVIDIA, jak i AMD. Poza tym do procedury dołączyła ostatnia produkcja Remedy Entertainment, czyli Control, bazująca na silniku Northlight, zapewniającym wsparcie DirectX 12. Przy okazji tego tytułu dodano także śledzenie promieni (ang. ray-tracing) oraz DLSS, jednak pomiary odbywają się bez wspomnianego duetu, w celu zachowania kompatybilności ze wszystkimi kartami.
Battlefield V
Control
Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD Radeon 680M kontra tanie karty graficzne - test porównawczy na przykładzie Ryzena 7 6800H