Atomic Heart: porównanie ustawień graficznych
Poniżej odnajdziecie zrzuty ekranu, prezentujące różnice w jakości oprawy graficznej w zależności od wybranych ustawień detali, zgodnie z tym, w jakich warunkach przeprowadzane były testy skalowania osiągów znajdujące się na poprzedniej stronie. Screeny wykonano w różnych lokalizacjach - na zewnątrz, jak i w budynku, aby pokazać jak najwięcej niuansów związanych z dostępnymi profilami. Biorąc na tapet ustawienia atomowe oraz najwyższe, różnice między nimi są dość subtelne, jako że mowa przede wszystkim o delikatnej redukcji odległości rysowania oraz mniejszej gęstości trawy. Profil wysoki prezentuje się niemal identyczne jak najwyższy, tak od strony grafiki, jak i wydajności, a średni i niski to już wyraźny ubytek w warstwie wizualnej. Po wybraniu jednego z tych dwóch ostatnich znacznemu zubożeniu ulegają m.in. cienie, okluzja otoczenia, gęstość roślinności i odległość rysowania, która szczególnie dla wariantu niskiego wręcz kłuje w oczy. Innymi słowy, zalecam korzystać z nich jedynie, jeśli naprawdę musicie.
Uwaga: Kliknięcie w grafikę spowoduje otwarcie pełnowymiarowej wersji.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Atomic Heart - test kart graficznych w dobrze zoptymalizowanej grze