Test sterowników GeForce Game Ready: wydajność w grach
Far Cry Primal to dość nietypowa część taśmowo produkowanej serii, będącej obecnie pod skrzydłami Ubisoftu. Nietypowa dlatego, że rozgrywa się w czasach prehistorycznych, w przeciwieństwie do pozostałych przedstawicieli rodziny. Jeżeli zaś chodzi o technikalia, to gra wykorzystuje silnik Dunia Engine 2, luźno bazujący na pierwszym CryEngine. Natomiast Rise of the Tomb Raider stworzyło studio Crystal Dynamics i warto podkreślić jedną nietypową cechę tego tytułu. Mianowicie wspiera on zarówno techniki graficzne pochodzące od AMD (PureHair), jak i NVIDII (HBAO+ oraz VXAO). Przy czym VXAO możemy aktywować tylko i wyłącznie, jeśli ograniczymy się do DirectX 11, gdyż przejście na nowsze API skutkuje zniknięciem tej opcji.
Far Cry Primal
Rise of the Tomb Raider
Pokaż / Dodaj komentarze do: Czy NVIDIA obniża wydajność starszych kart graficznych? Odc. 3, Kepler