Test GPU w Dead Island 2: metodologia
Wszelkie pomiary zostały wykonane we współpracy z Windowsem 11 64-bit 21H2, sterownikami AMD Software: Adrenalin Edition 23.4.1, Intel Graphics 31.0.101.4311, a także GeForce Game Ready 531.61, w trakcie rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby FPS posłużył Fraps w wersji 3.5.99, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Zaprezentowane rezultaty są średnią wyników z trzech odrębnych przebiegów, a każdy wykres jest odpowiednio opisany, jeśli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.
Ustawienia platformy były następujące:
- taktowanie rdzeni Raptor Cove: 5,5 GHz,
- taktowanie rdzeni Gracemont: 4,5 GHz,
- taktowanie uncore: 4,9 GHz,
- nastawy pamięci: DDR5-7000 MHz CL 40-42-42-82 2T.
Platforma testowa
Intel Core i9-13900K | |
ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO | |
Patriot Viper Venom RGB 2x16 GB DDR5-6200 CL40 | |
Patriot Viper VPR100 512 GB | |
SilentiumPC Supremo M1 Platinum 700 W | |
Antec Twelve Hundred V3 | |
MSI MEG CORELIQUID S360 |
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test kart graficznych w Dead Island 2. Zombie wrogie ludziom, ale łaskawe dla sprzętu?