Jak działa wielowątkowość DirectX 11 na kartach AMD Radeon i NVIDIA GeForce - test porównawczy

Jak działa wielowątkowość DirectX 11 na kartach AMD Radeon i NVIDIA GeForce - test porównawczy

Test DX 11 MT na kartach GeForce i Radeon: wydajność

Watch Dogs 2 to druga część hakerskiej serii od Ubisoftu, która zadebiutowała pod koniec 2016 roku. Produkcja ta charakteryzuje się sporymi wymaganiami w stosunku do procesora, a ponadto jest grą, która doskonale potrafi spożytkować potencjał wielu rdzeni. W jej pliku konfiguracyjnym jest przełącznik "MultithreadedRenderEnabled", pozwalający wybrać między zwykłym renderingiem a wielowątkowym, które wykorzystuje DCL. Ta właśnie cecha sprawia, że Watch Dogs 2 idealnie nadaje się do zbadania, jak działa DirectX 11 MT. Automatycznie wspomniany parametr jest dobierany w zależności od tego, ile wątków ma posiadany procesor, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby dokonać korekty we własnym zakresie, jako że gra ustawia go przy pierwszym uruchomieniu i nie wykonuje późniejszych weryfikacji, czy nie nastąpiła zmiana. Pomiary zostały przeprowadzone dla dwóch konfiguracji CPU - standardowej, a więc z 10 rdzeniami i 20 wątkami, oraz z wyłączonym SMT i sześcioma rdzeniami, tj. 4C/4T.

Miejsce testowe

Jak działa wielowątkowość DirectX 11 na kartach AMD Radeon i NVIDIA GeForce - test porównawczy

San Francisco

 

Wyniki wydajności

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Jak działa wielowątkowość DirectX 11 na kartach AMD Radeon i NVIDIA GeForce - test porównawczy

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł