Test FSR i DLSS w Chernobylite - wydajność
Na potrzeby testów wydajności wybrałem początkowy fragment gry - tuż po tym, gdy wychodzimy z pociągu. Jest to jedna z bardziej wymagających lokalizacji w świecie oferowanym przez Chernobylite, a ponadto zapewniająca odpowiednią powtarzalność pomiarów, z czym miejscami bywało różnie. Testy obejmują rozdzielczość natywną z włączonym wygładzaniem krawędzi TAA oraz wszystkie dostępne profile DLSS i FSR, za wyjątkiem tego opisanego jako wysoka wydajność dla rozwiązania firmy NVIDIA, gdyż jest on dedykowany rozdzielczości 8K i zwyczajnie nie powinien być używany przy mniejszej docelowej liczbie pikseli. Warto jeszcze wspomnieć, że przy wybranym FSR gra wymusza jako metodę anti-aliasingu TAA.
Miejsce testowe
Sen
Pokaż / Dodaj komentarze do: FSR vs DLSS - test wydajności i porównanie jakości obrazu na przykładzie Chernobylite