Jak Doom (2016), to id Tech 6, a to z kolei oznacza środowisko OpenGL. Efekt widać na załączonych wykresach. Wydajność nie tyle się nie skaluje, co po prostu spada do nieakceptowalnego poziomu. Ponoć jedyną metodą na aktywację SLI w Doomie jest użycie sterownika ForceWare 359.10 i redukcja jakości cieni. Tyle, że Pascal nie jest kompatybilny z tą wersją oprogramowania, bo pojawił się w późniejszym czasie.
- ITHARDWARE.PL
- Testy i recenzje
- Karty graficzne
- GTX 1080 SLI - Testy wydajności najpotężniejszej konfiguracji dwukartowej
GTX 1080 SLI - Testy wydajności najpotężniejszej konfiguracji dwukartowej
Piotr Urbaniak
|
|
0
- Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
- Udostępnij
- Tweetnij
- Skomentuj
Piotr Urbaniak
Redaktor (do 31.08.2018)
- ITHARDWARE.PL
- Testy i recenzje
- Karty graficzne
- GTX 1080 SLI - Testy wydajności najpotężniejszej konfiguracji dwukartowej
Komentarze do: GTX 1080 SLI - Testy wydajności najpotężniejszej konfiguracji dwukartowej
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Pokaż / Dodaj komentarze do: GTX 1080 SLI - Testy wydajności najpotężniejszej konfiguracji dwukartowej