Red Dead Redemption 2 - test wydajności kart graficznych

Red Dead Redemption 2 - test wydajności kart graficznych

Test kart graficznych w Red Dead Redemption 2: wydajność

Zaprezentowane poniżej rezultaty zostały uzyskane, zgodnie z informacjami ze wstępu oraz poprzedniej strony, w okolicach wodospadu Cumberland Falls, w różnych rozdzielczościach oraz ustawieniach szczegółowości oprawy. Bazowym API podczas przeprowadzania pomiarów było DirectX 12, ponieważ dla mojej platformy testowej było ono bardziej przewidywalne niż Vulkan, jeżeli chodzi o problemy z płynnością animacji, na które cierpiało to drugie rozwiązanie. Niemniej jednak, poniżej znajdziecie również stosowne porównanie i jak najbardziej warto się nad nim pochylić, gdyż wyniki bez wątpienia są interesujące, szczególnie w kontekście dodatkowej weryfikacji optymalizacji stosowanych przez firmę NVIDIA, o czym szerzej będzie w podsumowaniu. Dla ciekawskich umieściłem także zrzut ekranu, prezentujący wspomniane miejsce.

Miejsce testowe

Red Dead Redemption 2 - test wydajności kart graficznych

Cumberland Falls

 

Wyniki wydajności – ustawienia ultra

 

Wyniki wydajności – ustawienia wysokie

 

Wyniki wydajności – ustawienia średnie

 

Wyniki wydajności – DirectX 12 kontra Vulkan

 

Wyniki wydajności – optymalizacje sterowników NVIDIA

 

Wyniki wydajności – wpływ aktualizacji gry do wersji 1.14

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Red Dead Redemption 2 - test wydajności kart graficznych

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł