Test kart graficznych w Red Dead Redemption 2: wydajność
Zaprezentowane poniżej rezultaty zostały uzyskane, zgodnie z informacjami ze wstępu oraz poprzedniej strony, w okolicach wodospadu Cumberland Falls, w różnych rozdzielczościach oraz ustawieniach szczegółowości oprawy. Bazowym API podczas przeprowadzania pomiarów było DirectX 12, ponieważ dla mojej platformy testowej było ono bardziej przewidywalne niż Vulkan, jeżeli chodzi o problemy z płynnością animacji, na które cierpiało to drugie rozwiązanie. Niemniej jednak, poniżej znajdziecie również stosowne porównanie i jak najbardziej warto się nad nim pochylić, gdyż wyniki bez wątpienia są interesujące, szczególnie w kontekście dodatkowej weryfikacji optymalizacji stosowanych przez firmę NVIDIA, o czym szerzej będzie w podsumowaniu. Dla ciekawskich umieściłem także zrzut ekranu, prezentujący wspomniane miejsce.
Miejsce testowe
Cumberland Falls
Wyniki wydajności – ustawienia ultra
Wyniki wydajności – ustawienia wysokie
Wyniki wydajności – ustawienia średnie
Wyniki wydajności – DirectX 12 kontra Vulkan
Wyniki wydajności – optymalizacje sterowników NVIDIA
Pokaż / Dodaj komentarze do: Red Dead Redemption 2 - test wydajności kart graficznych