Test GIGABYTE GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G. Solidnie podkręcone Ampere

Test GIGABYTE GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G. Solidnie podkręcone Ampere

Test GIGABYTE GeForce RTX 3080 GAMING OC: wydajność

Death Stranding to najnowsze dzieło Hideo Kojimy, które na pecety zawitało relatywnie niedawno, choć sama gra premierę miała jeszcze w listopadzie 2019 roku, jako czasowy tytuł na wyłączność konsoli Sony PlayStation 4. Od strony technicznej napędza ją silnik Decima autorstwa Guerrilla Games, a sama grafika co prawda nie wyznacza nowych standardów, ale warto podkreślić wykorzystanie techniki fotogrametrii, dzięki której uzyskano naprawdę przepiękne krajobrazy, niewątpliwie stanowiące największą zaletę w sferze wizualnej. Natomiast Dying Light: The Following to produkcja rodzimego studia Techland, oparta o silnik Chrome Engine 6 i naszpikowana rozwiązaniami NVIDII z programu GameWorks. Znajdziemy w niej HBAO+, PCSS oraz ulepszoną głębię ostrości (ang. Depth of Field), co razem tworzy zabójczy koktajl, bardzo solidnie dający się we znaki nawet najnowszym kartom.

Death Stranding

Dying Light: The Following

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test GIGABYTE GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G. Solidnie podkręcone Ampere

 0