Test komputera Actina: wydajność w grach
Na deser pozostały jeszcze dwie gry. Metro Exodus to tytuł, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Najnowsza część popularnej serii autorstwa 4A Games to produkcja naszpikowana nowoczesnymi technikami. Nie zabrakło w niej DirectX 12, a także intensywnie promowanych przez NVIDIĘ śledzenia promieni (ang. ray-tracing) oraz DLSS. Aczkolwiek testy odbywają się bez tego duetu, na mapie Tajga, która naprawdę solidnie obciąża kartę graficzną. Z kolei World of Tanks to popularna esportowa gra od Wargaming.net, w której wcielamy się w załogę czołgu, aby toczyć pasjonujące bitwy z przeciwnikami, ramię w ramię z pozostałymi członkami drużyny. Z uwagi na masowy charakter, omawiany tytuł ma względnie niewielkie wymagania sprzętowe, co sprawia, że bazową rozdzielczością jest 4K. Aczkolwiek dla słabszych kart graficznych, notujących przy tak dużej liczbie pikseli spadki sporo poniżej 60 kl./s, przewiduję pomiary uzupełniające w trybie 1440p. W praktyce okoliczność ta zachodzi dla akceleratorów bazujących na układach wolniejszych od GeForce RTX 2080, tudzież GTX 1080 Ti.
Metro Exodus
World of Tanks
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test komputera Actina z Ryzenem 5 3600 oraz Radeonem RX 5700 XT