Test wpływu Infinity Fabric na wydajność: rezultaty w grach
Następne w kolejce są produkcje całkiem sprawnie radzące sobie z wielowątkowością. Mowa o Crysis 3 autorstwa Crytek, Dying Light rodzimego studia Techland oraz Rise of the Tomb Raider od Crystal Dynamics. Przy czym warto dodać, że w przypadku pierwszej z wymienionych gier solidne wykorzystanie wątków dotyczy przede wszystkim (de facto wyłącznie) mapy Witamy w dżungli, gdzie obserwujemy zaawansowaną fizykę trawy. Pozostała część rozgrywki to już zupełnie inna charakterystyka obciążenia procesora, stąd uzupełniający test na planszy Źródło wszelkiego zła. Dodatkową informacją godną wzmianki są spore problemy systemu Windows 10 w tej właśnie lokacji, gdy aktywne są dwa moduły CCX. Na szczęście na ratunek przyszła starsza Siódemka, pod kontrolą której wydajność stała na odpowiednim poziomie.
Uwaga: Zgodnie z sugestią jednego z czytelników, do wykresów prezentujących wpływ taktowania Infinity Fabric na efektywność podsystemu RAM została dodana druga konfiguracja, z dwoma modułami CCX (2+2). Aby zachować przejrzystość, rezultaty zgodne z wyjściową metodologią, opisaną we wstępie, zostały dodatkowo wyróżnione (nowe wyniki pełnią wyłącznie funkcję uzupełniającą).
Crysis 3
Dying Light
Rise of the Tomb Raider
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test wpływu taktowania Infinity Fabric na wydajność procesorów AMD Ryzen