Test wpływu Infinity Fabric na wydajność: rezultaty w grach
Na kolejnej stronie wylądowała mieszanka wyścigów oraz dwóch tytułów typu FPP, a konkretniej mówiąc, na wykresach odnajdziecie rezultaty uzyskane w Project CARS produkcji Slightly Mad Studios, Watch Dogs 2 od Ubisoftu oraz Wiedźminie 3: Dziki Gon polskiego CD Projekt RED. Spośród wymienionej trójki, najmocniej przed szereg wychodzi druga część osadzonego w hakerskich klimatach sandboksa. Watch Dogs 2 to produkcja o okrutnych wręcz wymaganiach względem procesora, która wymaga naprawdę mocarnej jednostki centralnej, aby móc cieszyć się płynną rozgrywką w całym mieście, bez jakichkolwiek spadków. Ponadto spore problemy posiadanemu CPU może sprawić Project CARS, ale w tym przypadku możemy podnieść osiągi w bardzo łatwy sposób, redukując szczegółowość grafiki, co pociąga za sobą szybko postępujący spadek mocy potrzebnej do osiągnięcia komfortowej rozgrywki. Równocześnie interesujący jest fakt, że rzeczona gra nie wykazała różnic między konfiguracjami Single oraz Dual Channel, pomimo tego, że jest jedną z bardziej wrażliwych na opóźnienia. Nie ma jednak mowy o pomyłce, gdyż wyniki były weryfikowane, poprzez ponowne przeprowadzenie testu.
Uwaga: Zgodnie z sugestią jednego z czytelników, do wykresów prezentujących wpływ taktowania Infinity Fabric na efektywność podsystemu RAM została dodana druga konfiguracja, z dwoma modułami CCX (2+2). Aby zachować przejrzystość, rezultaty zgodne z wyjściową metodologią, opisaną we wstępie, zostały dodatkowo wyróżnione (nowe wyniki pełnią wyłącznie funkcję uzupełniającą).
Project CARS
Watch Dogs 2
Wiedźmin 3: Dziki Gon
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test wpływu taktowania Infinity Fabric na wydajność procesorów AMD Ryzen