Test ray-tracingu w World of Tanks enCore RT: wydajność
Poniższe rezultaty zostały uzyskane z wykorzystaniem oficjalnego benchmarka World of Tanks enCore RT, w rozdzielczościach 1080p oraz 1440p, z dodatkowym uzupełnieniem dla 2160p i trzech najwydajniejszych kart graficznych, przy aktywnym wygładzaniu krawędzi TSSAA HQ. Pomiar obejmował całość demo przygotowanego przez Wargaming.net, trwając około trzech minut. Dla każdego akceleratora sprawdzane były osiągi zarówno przy wyłączonym ray-tracingu, jak i różnych presetach jego jakości - wysokim, czyli podstawowym, maksymalnym, dodającym efekt miękkich cieni, a także ultra, który wprowadza skuteczniejsze odszumianie. Pozostałe ustawienia graficzne przez cały czas były na najwyższym przewidzianym poziomie, a ponadto warto podkreślić, że RT powyżej profilu wysokiego wymusza antyaliasing TSSAA HQ, zatem w takim przypadku nie będziecie w stanie zyskać kilku procent poprzez użycie FXAA.
Pokaż / Dodaj komentarze do: World of Tanks enCore RT – test wydajności ray-tracingu