Test ZOTAC GAMING GeForce RTX 2080 AMP Extreme: wydajność w grach
Sądzę, że trudno byłoby znaleźć gracza, który nie zgodziłby się ze stwierdzeniem, że Wiedźmin 3: Dziki Gon to jeden z największych eksportowych hitów w historii polskiej branży gier. Za omawianą grę odpowiada oczywiście studio CD Projekt RED, które opracowało autorski silnik REDengine 3, zapewniający wysoką jakość oprawy wizualnej. Pomijając kontrowersje z okresu premiery, dotyczące degradacji szczegółowości grafiki, w stosunku do wcześniejszych zwiastunów, na aspekt ten zdecydowanie nie ma co narzekać. Ponadto warto podkreślić obecność technik z programu GameWorks, a konkretniej HairWorks i HBAO+. Na tej stronie znajdziecie również rezultaty testów z włączonym śledzeniem promieni (ang. ray-tracing), w grze Battlefield V oraz przygotowanym we współpracy z NVIDIĄ demo Star Wars: Reflections.
Wiedźmin 3: Dziki Gon
Uwaga: W rozdzielczości 4K zostały dodatkowo przeprowadzone pomiary bez HairWorks.
Battlefield V + DXR
Star Wars: Reflections
Uwaga: Karty GeForce RTX 2070/2080, pod kontrolą starszych wydań sterowników, nie były w stanie uruchomić dema w rozdzielczości 4K, o czym zresztą ostrzega załączony plik, informujący o możliwych problemach na GPU wyposażonych w 8 GB (i mniej) pamięci. Natomiast jakiś czas temu testowana ZOTAC GAMING GeForce RTX 2080 AMP, we współpracy z oprogramowaniem w wersji 416.81, działała już poprawnie i w takich samych warunkach przeprowadziłem pomiar na akceleratorze, któremu poświęcony jest niniejszy artykuł. Jako, że nie mam dostępu do poprzednio recenzowanych kart, są to jedyne konstrukcje z 8 GB pamięci, których wyniki znalazł się na wykresie. W przypadku GeForce RTX 2060 oraz sterowników GeForce Game Ready 417.54, problemów z rozdzielczością 4K nie było. Rezultaty z tego testu, podobnie jak Battlefield V z DXR, nie są też wliczane do średniej wydajności!
Pokaż / Dodaj komentarze do: ZOTAC GAMING GeForce RTX 2080 AMP Extreme. Test wydajnego Turinga