Asus przeprasza za problemy z gwarancją i wymuszanie opłat. Na firmę spadła lawina krytyki

Asus przeprasza za problemy z gwarancją i wymuszanie opłat. Na firmę spadła lawina krytyki

Asus wydał publiczne przeprosiny za niedopuszczalne doświadczenia użytkowników związane z gwarancją produktu i usługą zwrotu, jednak ta akcja może okazać się niewystarczająca w przywróceniu ich reputacji.

Przeprosiny nastąpiły po opublikowaniu przez Gamers Nexus filmu zatytułowanego „Asus Scammed Us”. W filmie tym oskarżono firmę o oszukiwanie klientów, wymuszając opłaty za naprawy, które powinny być objęte gwarancją na produkty z segmentu komputerów PC. W jednym z incydentów recenzenci Gamers Nexus przekazali handheld Asus ROG Ally do naprawy - a konkretnie uszkodzony drążek kontrolera. W odpowiedzi firma Asus poinformowała ich, że naprawa nie będzie objęta gwarancją, argumentując, że uszkodzenie wynikało z „działania klienta”.

Asus podjął kroki w celu naprawy relacji z klientami po niedawnych kontrowersjach dotyczących polityki napraw i gwarancji.

Chociaż publiczne przeprosiny są krokiem w dobrą stronę, Asus wciąż musi podejmować dodatkowe działania w celu naprawy uszkodzonej reputacji. Działania te mogą obejmować zaoferowanie rekompensat dla poszkodowanych klientów, wprowadzenie poprawek do polityki gwarancyjnej oraz zapewnienie lepszej komunikacji i obsługi klienta. Dopiero wtedy firma może liczyć na pełne odzyskanie zaufania swoich klientów.

W odpowiedzi na publiczną krytykę związana z opublikowanym przez Gamers Nexus filmem "Asus Scammed Us", firma wydała oświadczenie, w którym przyznała istnienie luk w procesie komunikacji dotyczącej autoryzowanych zwrotów towaru (RMA) w USA i Kanadzie. Oświadczenie to było również reakcją na sygnały konsumentów, w tym jednego z użytkowników Reddit, który otrzymał szaloną wycenę naprawy karty graficznej RTX 4090.

Asus przeprasza klientów i społeczność za wszelkie zamieszanie i frustrację, jakie mogli doświadczyć. W oświadczeniu firma zobowiązała się do wprowadzenia ulepszeń, aby poprawić jakość napraw klientów. Od 16 maja firma podjęła działania w celu sprawdzenia wszelkich nietypowych cen, aby zapewnić spójność w procesie napraw.

Jest to krok w dobrym kierunku, który może przyczynić się do przywrócenia zaufania klientów. Jednak firma musi kontynuować pracę nad poprawą swojej polityki gwarancji i napraw, aby zapewnić uczciwe i klarowne podejście do obsługi klienta.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

Komputery

Pokaż / Dodaj komentarze do: Asus przeprasza za problemy z gwarancją i wymuszanie opłat. Na firmę spadła lawina krytyki

 0