Nieudany początek Prince of Persia: Sands of Time Remake. Prace nad grą podobno ruszyły od zera

Nieudany początek Prince of Persia: Sands of Time Remake. Prace nad grą podobno ruszyły od zera

Prince of Persia: Sands of Time Remake zapowiedziano już dawno temu i tak na dobrą sprawę gra powinna być już dostępna w sprzedaży, ale przez problemy z produkcją jej wydanie przełożono na bliżej nieokreślony czas. Nic dziwnego skoro produkcja jeśli wierzyć nowym informacjom przeszła tak gruntowne zmiany względem pierwotnego pomysłu, że w zasadzie wystartowała od zera.

Po pierwszej prezentacji Prince of Persia: Sands of Time Remake na twórców spłynęła fala krytyki m.in. za oprawę graficzną, która prezentowała przeciętny poziom czy samą rozgrywkę. W międzyczasie projekt wszedł w poważne turbulencje, w wyniku których Ubisoft przełożył debiut gry na czas nieokreślony. Deweloperzy nie spoczywali jednak i mocno pracowali, ponieważ oryginalna koncepcja produkcji trafiła do kosza, a prace ruszyły w zasadzie od nowa.

Prace nad Prince of Persia: Sands of Time Remake miały zostać rozpoczęte od zera. Deweloperzy postanowili stworzyć na nowo kluczowe elementy gry.

Musimy więc zapomnieć o tym co słyszeliśmy wcześniej i zapoznać się z nowymi szczegółami. Według serwisu Insider-Gaming i dziennikarza Toma Hendersona Prince of Persia: Sands of Time Remake postawi na bardziej realistyczne podejście cokolwiek ma to oznaczać. Od zera stworzono nie tylko oprawę graficzną w tym wygląd postaci ich animacje, ale też system walki, mechanikę.

Przepisano scenariusz czy od podstaw stworzono grę aktorską. Zmieniono sterowanie, walki z przeciwnikami oraz ustawienie kamery. Ciężko to więc w tej chwili określić mianem remake'u a czymś nowym. Chociaż detale nie są jeszcze znane liczymy, że Ubisoft wreszcie uchyli rąbka tajemnicy łącznie z datą premiery.

Restart był uzasadniony jeżeli docierające do nas informacje o projekcie były prawdziwe. Za Prince of Persia: Sands of Time Remake początkowo odpowiadały dwa studia francuskiej firmy - w Pune i Mimbaju, ale później grę przeniesiono do oddziału Ubisoftu w Kanadzie.

Sugerowano, iż nowy autorzy będą bazować na rozwiązaniach przygotowanych przez poprzedników, aczkolwiek jak widać postanowiono zresetować projekt.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: Nieudany początek Prince of Persia: Sands of Time Remake. Prace nad grą podobno ruszyły od zera

 0