Battlefield 2042 może otrzymać mikropłatności

Battlefield 2042 może otrzymać mikropłatności

Battlefield 2042 zawiódł oczekiwania fanów serii EA DICE, zaś aktualizacja 4.0, która jest niebezpieczna dla osób z padaczką udowadnia, że deweloperzy, choć starają się naprawić swoją grę, to popełniają kolejne błędy. Czarę goryczy może przelać udostępnienie mikrotransakcji.

Battlefield 2042 od premiery stracił dużo graczy, ale EA DICE nie przeszkadza to w chęci wprowadzenia kontrowersyjnych mikropłatności do swojej gry. Sugeruje to wzmianka znaleziona w kodzie aktualizacji 4.0 zakłada dodanie pełnoprawnego sklepu, w którym użytkownicy mogliby kupować opcjonalne przedmioty za realne pieniądze. Do dyspozycji miałoby być pięć pakietów waluty premium (od 500 do 13,000). Wykorzystalibyśmy ją nie tylko do zakupu skórek do broni czy postaci, ale także na boostery z punktami doświadczenia, które pozwolą na szybsze nabijanie leveli postaci podczas rozgrywki. Zapewne fakt, że ktoś z większym portfelem nabije poziom szybciej wzbudzi wśród graczy niemały zawód.

EA DICE chce umieścić w Battlefield 2042 system mikropłatności i walutę premium, którą wydamy nie tylko na skiny do postaci czy broni.

Walutę premium przeznaczymy ponadto na przepustkę bojową i cotygodniowe oraz bonusowe misje udostępniane w battle passie. Warto wspomnieć, że pierwszy sezon wystartuje długo po debiucie Battlefielda 2042 latem bieżącego roku. Wprawdzie update 4.0 może wywoływać kłopoty zdrowotne u ludzi z padaczką czy po prostu nadwrażliwych to zdołał przyciągnąć więcej graczy. Doszło nawet do podwojenia tej liczby na Steam i w ostatnim czasie na serwerach bawiło się ponad 4 tysiące osób, a w chwili pisania wiadomości aktywnych pozostaje 2989 użytkowników. Ogólny rekord BF 2042 wynosi 105 tysięcy graczy jednocześnie zaraz po premierze.

Miejmy nadzieję, że Battlefield 2042 zostanie doprowadzony do odpowiedniego stanu i będzie się dało w niego bez problemu pograć. Co ciekawe samo Electronic Arts uznało premierę BF 2042 za wielce rozczarowującą. Andrew Wilson z EA przyznał, że odpowiadają za to takie czynniki jak zespoły pracujące zdalnie z domu przez prawie dwa lata oraz nieoczekiwane problemy z wydajnością, które stały się widoczne dopiero po udostępnieniu finalnego wydania gry. Z drugiej strony na błędy uwagę zwracano jeszcze w becie.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Battlefield 2042 może otrzymać mikropłatności

 0