Call of Duty: Modern Warfare z najgorszym protokołem sieciowym spośród FPS

Call of Duty: Modern Warfare z najgorszym protokołem sieciowym spośród FPS

Według najnowszego raportu, którego autorem YouTuber Battle(non)sense - znany ze swoich analiz protokołów sieciowych popularnych strzelanek, Call of Duty: Modern Warfare czeka jeszcze wiele pracy. Jeśli odczuliście na własnej skórze, że przeciwnicy zabijali Cię, zanim ich nawet zobaczyłeś, to własnie netcode jest tutaj problemem. Netcode to ogólna nazwa jakości rozgrywki online, na którą składa się kilka czynników, w tym lokalizacja serwera, tickrate, kompensacja opóźnienia, opóźnienie ruchu i wiele innych. Na początek warto podkreślić, że wszystkie mecze w  beta testach rozgrywały się na dedykowanych serwerach, eliminując jednocześnie migrację hosta i inne problemy związane z pogarszającym się łączem. W swoim nowym filmie YouTuber ujawnia, że ​​wersja beta Modern Warfare wykorzystywała tickrate 62 Hz dla klientów i serwerów, co jest nieco powyżej normy.

Według najnowszej analizy, Call of Duty: Modern Warfare ma najgorszy protokół sieciowy, ze wszystkich popularnych na rynku strzelanek.

Dotyczy to jednak tylko trybów do 20 graczy. W Wojnie Lądowej na 64 graczy, częstotliwość wysyłania po stronie serwera spada do 24 Hz, podczas gry szybkość wysyłania przez klienta osiąga maksimum przy 70 Hz. Jeśli chodzi o opóźnienie, Battle(non)sense zmierzył, że średnia wartość dla obrażeń wynosi 98,6 ms , 106,2 ms dla wystrzałów i 109,8 ms dla ruchu. Znacznie gorzej jest w Wojnie Lądowej z 64 graczami, ponieważ liczby skaczą odpowiednio do 136,4 ms, 152 ms i 155,8 ms.

Liczby te są prawie trzykrotnie wyższe niż w standardowych trybach w Black Ops 4 i znacznie wyższe niż w innych popularnych strzelankach, takich jak Overwatch, Battlefield 5, PUBG i CS: GO. W rzeczywistości w trybie Blackout z Black Ops 4 opóźnienia są porównywalne lub niższe niż w standardowych trybach w Modern Warfare. Istnieje również kwestia podzielonych pakietów, które podobno są powszechne w kodzie sieciowym Modern Warfare. Może to jeszcze zwiększyć problemy graczy, w przypadku jakiejkolwiek utraty pakietów.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Call of Duty: Modern Warfare z najgorszym protokołem sieciowym spośród FPS

 0