Crysis doczeka się drugiego remastera. Tym razem na CryEngine 5 z prawdziwym ray tracingiem

Crysis doczeka się drugiego remastera. Tym razem na CryEngine 5 z prawdziwym ray tracingiem

Crysis Remastered zostanie oficjalnie wydany za kilka dni na PC. Wygląda jednak na to, że zespół moderów nie jest zadowolony z wyników dewelopera i pracuje nad własnym remasterem Crysisa w CryEngine 5. Oficjalny remaster również nie będzie oparty bezpośrednio na oryginalnej wersji na PC, ale nieoficjalny będzie oferował oryginalne sterowanie na PC oraz poziom Ascension. Fanowski Crysis Remaster będzie posiadał dodatkowe takie funkcje jak śledzenie promieni w czasie rzeczywistym, SVOGI i oświetlenie wolumetryczne. Dodatkowo będzie oferować dynamiczne i wolumetryczne chmury i mgłę, a także więcej ekskluzywnych funkcji, które oferuje Cry Engine 5. Zasadniczo, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to ten nieoficjalny remaster będzie oferował znacznie lepsze ulepszenia graficzne niż nadchodzący Crysis Remastered od Crytek.

Wiele osób twierdzi, że zremasterowany Crysis od Crytek wygląda słabo jak na współczesne standardy. Zespół moderów postanowił temu zaradzić i odtwarza ten kultowy tytuł na silniku CryEngine 5 z prawdziwym sprzętowym (a nie programowym jak w wersji oficjalnej) wsparciem dla ray tracingu.

Z udostępnionych przez twórców informacji wiadomo, że ten nieoficjalny remaster jest na naprawdę wczesnym etapie prac. Chociaż niektóre poziomy są już gotowe, projekt jest jeszcze bardzo daleko od ukończenia. Ponadto pomysłodawca wciąż kompletuje zespół i poszukuje obecnie animatorów, programistów AI, artystów zajmujących się wegetacją oraz dodatkowych artystów 3D. Nie ma co się spodziewać, że wkrótce zagramy z efekt pracy moderów, ale całkiem prawdopodobne, że otrzymamy produkt, który wygląda lepiej niż oficjalna wersja.

Po przeniesieniu poziomów gry zespół moderów będzie musiał dodać jeszcze funkcje sztucznej inteligencji, a do tego również liczne skrypty oraz dodać i ulepszyć pojazdy, którymi będzie można poruszać się po mapie. To jednak nie wszystko, bo trzeba również przerobić przerywniki filmowe i nie tylko, by odpowiadały nowej oprawie graficznej. Liczymy, że zespół wyda wkrótce, chociaż grywalne demo z jednym poziomem, żebyśmy mogli zobaczyć, czego tak naprawdę możemy się spodziewać i jak ich praca wypada na tle Crytek. Póki co możecie sprawdzić kilka screenów, które wyglądają obiecująco.

 

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Crysis doczeka się drugiego remastera. Tym razem na CryEngine 5 z prawdziwym ray tracingiem

 0