Deathloop - znamy wymagania sprzętowe. Gra, na którą PS4 było za słabe

Deathloop - znamy wymagania sprzętowe. Gra, na którą PS4 było za słabe

Bethesda przedstawiła oficjalne wymagania sprzętowe Deathloop. Jeśli chcecie pograć na ultra, lepiej doinwestujcie swoje pecety. A jeśli te, które macie obecnie, są wystarczająco mocne, to... cóż, tylko pozazdrościć!

Deathloop trafi do sprzedaży 14 września w wersji na PC oraz PlayStation 5. Arkane Studios przygotowało trzy zalecane konfiguracje dla poszczególnych ustawień graficznych. Co prawda do uruchomienia gry wystarczy całkiem przeciętny - jak na dzisiejsze czasy - gamingowy pecet, ale jeśli takim dysponujecie, nie nastawiajcie się ani na next-genową grafikę, ani na więcej niż 30 klatek na sekundę (a pewnie mniej). Wymagania sprzętowe Deathloop prezentują się następująco...

Deathloop to gra, która ukaże się tylko na PC i PlayStation 5. Jeśli chcecie delektować się next-genową oprawą, przygotujcie mocny sprzęt albo... PS5.

Deathloop - wymagania sprzętowe wersji na PC

Ustawienia ultra, rozdzielczość 4K i 60 klatek na sekundę:

  • system operacyjny Windows 10 64 bit
  • procesor Intel Core i9-10900K 3.70 GHz albo AMD Ryzen 7 3800XT
  • 16 GB pamięci RAM
  • karta grafiki Nvidia RTX 3080 (10 GB) lub AMD Radeon 6800 XT (16 GB)
  • 30 GB przestrzeni dyskowej

Ustawienia rekomendowane, rozdzielczość 1080p, 60 klatek na sekundę:

  • system operacyjny Windows 10 64 bit
  • procesor Intel Core i7-9700 3.60 GHz albo AMD Ryzen 7 2700X
  • 16 GB pamięci RAM
  • karta grafiki Nvidia RTX 2060 (6 GB) lub AMD Radeon RX 5700 (8 GB)
  • 30 GB przestrzeni dyskowej

Ustawienia minimalne, rozdzielczość 1080p, 30 klatek na sekundę:

  • system operacyjny Windows 10 64 bit
  • procesor Intel Core i5-8400 2.80 GHz albo AMD Ryzen 5 1600
  • 12 GB pamięci RAM
  • karta grafiki Nvidia GTX 1060 (6 GB) lub AMD Radeon RX 580 (8 GB)
  • 30 GB przestrzeni dyskowej

I jak, jesteście przygotowani? Czy planujecie odpalić grę na PlayStation 5? Deathloop ma zaoferować iście next-genową oprawę. Dinga Bakaha, reżyser gry, na początku sierpnia zdradził, że cieszy się, iż wydawca pominął wydawanie jej w wersji na PlayStation 4. Konsola Sony poprzedniej generacji byłaby zbyt słaba, aby udźwignąć wszystkie pomysły grafików oraz designerów z Arkane Studios. "To smutne, gdy zbliżasz się do zakończenia prac nad grą, zaczynasz ją optymalizować i nagle zdajesz sobie sprawę, że musisz podzielić całą mapę na pół, a później jeszcze to posunięcie uzasadnić" - mówił w wywiadzie z magazynem Play.

Zobacz także:

Pokaż / Dodaj komentarze do: Deathloop - znamy wymagania sprzętowe. Gra, na którą PS4 było za słabe

 0