Disney+ wystartował w Polsce 14 czerwca i odniósł spory sukces, wygrywając z HBO Max. Wiemy ilu odbiorców w kraju ma nowa platforma.
Jak wynika z danych Nielsen Media Disney+, który zadebiutował w Polsce 14 czerwca zgromadził 1,9 miliona widzów, przewyższając pod tym względem HBO Max, który przyciągnął przed ekrany urządzeń o 700 tysięcy osób mniej. Najczęściej oglądamy Disney+ na dużych wyświetlaczach: telewizorach, laptopach/PC (ponad 81% oglądalności). Na TV treści platformy obejrzało 1,2 mln widzów, z kolei prawie 430 tysięcy oglądających korzystało z PC lub notebooka. Widzowie poświęcili średnio 1 godzinę 13 minut na obejrzenie materiałów w Disney+.
Disney+ przyciągnął w Polsce 1,9 mln widzów.
Michał Buszko, Advanced Measurement Manager w firmie Nielsen przyznał, że w dniu debiutu usługi skorzystało z niej 400 tysięcy osób. Oczywiście konkurencja jest spora i ciężko ocenić jak Disney+ poradzi sobie w kolejnych miesiącach, zwłaszcza że nowa platforma zawsze w początkowym okresie działalności przyciąga użytkowników. Widać jednak, iż Netflix w Polsce nie jest już hegemonem i musi liczyć się z konkurencją ze strony HBO Max czy Disney+.
Disney+ kosztuje miesięcznie 28,99 zł, za rok zapłacimy 289,90 złotych. W ofercie platformy znajdziemy firmy czy seriale ze świata Marvela, Gwiezdnych wojen (m.in. Mandalorian i Obi-Wan Kenobi) czy materiały dokumentalne od National Geographic. Disney+ wspiera rozdzielczość rozdzielczości 4K i tryby HDR10, a nawet Dolby Vision oraz IMAX Ehanced. Nie wszystkie treści są jednak oferowane w tej rozdzielczości. Korzystanie z Disney+? Jaka jest wasza opinia o tej usłudze?
Zobacz także:
- iPhone 13 to najlepiej sprzedający się smartfon na świecie. Apple dominuje w zestawieniu
- Paramount nie będzie cenzurować swoich starszych produkcji jak Netflix i Disney+
- Górnicy w Chinach rozpoczęli masowe wyprzedawanie grafik. Czeka nas zalew pokoparkowych kart
Pokaż / Dodaj komentarze do: Disney+ odnosi w Polsce duży sukces. Wiemy ilu widzów przyciągnęła platforma