God of War nie zawsze był świetną grą. Sony prezentuje błędy swojego tytułu

God of War nie zawsze był świetną grą. Sony prezentuje błędy swojego tytułu

God of War był jedną z bardziej oczekiwanych gier przeznaczonych na wyłączność konsoli PlayStation 4 i zgodnie z przewidywaniami spełnił pokładane w nim nadzieje. Produkcja spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem nie tylko większości mediów na świecie, ale także fanów, co dla deweloperów miało szczególne znaczenie. Jeden z autorów dedykowanego PlayStation 4, God of War wkrótce po premierze oraz ujrzeniu ocen wystawionych przez użytkowników nie krył wzruszenia i łez na nagranym materiale wideo. Niestety okazuje się, że God of War podobnie jak wszystkie gry we wczesnej fazie produkcji miał swoje lepsze oraz gorsze momenty. Sony jako nieliczna firma przygotowała specjalny klip, w którym prezentuje wszelkie niedoróbki trapiące God of War na etapie powstawania.

Materiał Sony udowadnia, że na pewnym etapie produkcji God of War nie wyglądał tak wspaniale jak powinien, aczkolwiek jest to zrozumiałe, ponieważ błędy zdarzają się w przypadku każdej gry.

Na materiale widzimy rozmaite błędy czy wpadki np. postaci bez twarzy czy komicznym wyglądem, dziwne ustawienie bohaterów, popsute tekstury oraz animacje. Oczywiście to tylko skromny początek tego, co możemy zobaczyć na całym wideo, aczkolwiek nie jest aż tak źle w porównaniu, z niektórymi grami zawierającymi glitche nawet w finalnej wersji dostępnej w sklepie :). Prace nad nowym God of War trwały parę dobrych lat zaś projekt przeszedł liczne zmiany względem pierwotnej koncepcji autorów, którzy przyznali, że w pewnym momencie gra była bliska skasowania przez wydawcę. Warto podkreślić, że nad eliminacją wszelkich bugów czuwała około 40-osobowa załoga odpowiadająca m.in. za dokładne testy całości, której bez wątpienia należą się ogromne brawa za wykonaną pracę.

Zobacz: God of War - 7 powodów, dla których musisz w to zagrać

Samemu Sony również należy się mały plusik za prezentowany dystans, bowiem mało który deweloper zdecydowałby się na udostępnienie tego rodzaju treści pokazującej wprawdzie wyeliminowane, ale zawsze niedoróbki danej produkcji. Ponadto fani uniwersum mogą z nieco innej strony spojrzeć na Kratosa i jego syna przekonując się, że ten pierwszy jegomość nie zawsze wygląda tak jak powinien. Z drugiej strony publikacja wideo nastąpiła w momencie, kiedy God of War zdobył uznanie milionów ludzi na świecie, zarabiając przy okazji krocie. Jak pokazują statystyki produkt w wydaniu cyfrowym zarobił przeszło 131 mln dolarów. Nic więc dziwnego, że Sony według nieoficjalnych doniesień pracuje nad kolejną odsłoną tej popularnej marki.

Komentarze do: God of War nie zawsze był świetną grą. Sony prezentuje błędy swojego tytułu