Google szykuje funkcję, która sprawi, że telefony do obsługi klienta przestaną być zmorą

Google szykuje funkcję, która sprawi, że telefony do obsługi klienta przestaną być zmorą

Dzwonienie pod numery obsługi klienta to udręka, ponieważ zwykle oznacza poruszanie się po menu zautomatyzowanych opcji, a koniec końców okazuje się, że i tak nie załatwimy nic z "maszyną" i musimy czekać wieczność na połączenie z człowiekiem. Umilić ma nam to uspokajająca zapętlona muzyka w tle, która najczęściej zdaje się mieć jednak odwrotny skutek - Google testuje funkcję, która może nam pomóc uniknąć tego frustrującego etapu. 

Użytkownicy zarejestrowani w Google Search Labs mogą teraz wypróbować funkcję eksperymentalną, która automatycznie łączy się z numerem obsługi klienta i powiadamia ich, gdy na linii pojawi się przedstawiciel człowieka. Google nazywa tę funkcję mało oryginalnie „Porozmawiaj z przedstawicielem na żywo”. Podobno umożliwia użytkownikom pominięcie długiego czasu oczekiwania związanego z połączeniami z pomocą techniczną.

Google szykuje funkcję, która automatycznie łączy się z numerem obsługi klienta i powiadamia ich, gdy na linii pojawi się przedstawiciel człowieka.

Gdy użytkownicy wyszukują w Google numer obsługi klienta, pod wynikami pojawia się opcja „Poproś o połączenie”. Gdy użytkownik wprowadzi cel połączenia i numer telefonu, Google automatycznie zadzwoni do firmy w jego imieniu, przekieruje połączenie do przedstawiciela obsługi klienta i oddzwoni do użytkownika, gdy ten będzie dostępny.

google

Klienci korzystający z tego systemu mogą kontynuować swoje zajęcia bez konieczności czekania w kolejce przez godzinę lub dłużej. Google powiadamia także użytkowników o postępie połączenia za pomocą wiadomości SMS i podaje szacunkowy termin, w którym oddzwoni.

Funkcja Rozmowa z przedstawicielem jest dostępna w aplikacjach mobilnych Google i komputerowej wersji przeglądarki Chrome. Trial potrwa do końca tego roku i nie ma gwarancji, że zostanie upubliczniony. Niestety, jak podaje 9to5Google, opcja ta na razie obsługuje tylko kilka firm w USA, ale mamy nadzieję, że przejdzie pomyślnie testy i zostanie udostępniona szerzej. 

Funkcja zasadniczo przypomina Hold for Me, która od dawna pozwala właścicielom Google Pixel uprościć oczekiwanie na obsługę klienta. Dzwoniąc do firmy, Asystent Google może wyświetlić szacowany czas oczekiwania dla różnych pór dnia i automatycznie zawiesić połączenie do czasu połączenia z przedstawicielem. Jednak funkcja Porozmawiaj z przedstawicielem może potencjalnie dotrzeć do znacznie większej liczby użytkowników, ponieważ obsługuje wszystkie telefony i nie wymaga rozpoczynania połączenia, dopóki na linii nie pojawi się pracownik obsługi klienta.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Google szykuje funkcję, która sprawi, że telefony do obsługi klienta przestaną być zmorą

 0