Halo Infinite z kolejnym opóźnieniem dwóch kluczowych trybów

Halo Infinite z kolejnym opóźnieniem dwóch kluczowych trybów

Microsoft świętując 20-lecie Xboxa zrobił graczom niespodziankę i udostępnił tryb multiplayer do Halo Infinite, a pojawiły się też pierwsze wrażenia dziennikarzy, którzy mieli szansę ograć nieco kampanii z tej gry. Tymczasem producent ponownie opóźnia dwa kluczowe tryby dla tej produkcji.

343 Industries ogłosiło w sierpniu, że Halo Infinite nie będzie mieć kampanii kooperacyjnej (bardzo istotny tryb w serii Halo) ani trybu Forge na premierę, która planowana jest na 8 grudnia. Producent zamierza dodać kooperację w kampanii, gdy rozpocznie się drugi sezon, co początkowo miało nastąpić trzy miesiące po premierze, a Forge pojawić miało się w trzecim sezonie. Jednak deweloper ujawnił właśnie, że pierwszy sezon opóźnia się do maja. Szef kreatywny studia, Joseph Staten, potwierdził Eurogamerowi, że kampania kooperacyjna pojawi się najwcześniej w maju, a Forge, czyli tryb, w którym gracze mogą tworzyć własne mapy multiplayer, zawita do gry jeszcze później.

Halo Infinite zagramy w kooperacji najwcześniej w maju, a na tryb Forge poczekamy jeszcze dłużej.

Nie da się ukryć, że jest to rozczarowująca wiadomość dla wielu fanów serii, gdyż są to jej kluczowe elementy, mocno kojarzące się z Halo, ale decyzja 343 Industries, aby skupić się na kampanii i trybie wieloosobowym, zapewne jest słuszna. Halo Infinite już zaliczyło roczny poślizg, po tym jak na grę spadła fala krytyki po jej pierwszej prezentacji, więc doszlifowanie na premierę dwóch podstawowych trybów wydawało się w tym przypadku kluczowe.

Na szczęście darmowy komponent multiplayer, który 343 Industries udostępniło trzy tygodnie przed oficjalną premierą, wydaje się niezwykle udawany, przynajmniej patrząc pod kątem zainteresowania ze strony graczy. Mamy bowiem do czynienia z ewidentnym hitem, który bije rekordy popularności na Steam (do 272 000 jednoczesnych graczy), a ujawniane statystyki nie biorą przecież pod uwagę graczy, którzy grają na konsoli, za pośrednictwem aplikacji Xbox na PC i w chmurze. 

Wygląda więc na to, że końcówka roku może należeć do Halo Infinite, a to nie jedyny sukces Microsoftu na rynku gier w ostatnim czasie. Gorący debiut zaliczyła też Forza Horizon 5 i Playground Games pochwalił się, że od premiery zagrało w nią 10 milionów graczy, co jest imponującym wynikiem.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Halo Infinite z kolejnym opóźnieniem dwóch kluczowych trybów

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł