Do listy tytułów, wykorzystujących technologię NVIDIA DLSS mają dołączyć aż 42 pozycje. Zieloni nie zwalniają tempa jeśli chodzi o implementację autorskiego upscalingu. Łącznie ponad 200 gier oraz aplikacji wykorzystuje DLSS, co zostało ogłoszone przez firmę w tym tygodniu. Gracze powinni spodziewać się DLSS w takich produkcjach jak chociażby nadchodzący The Lord of the Rings: Gollum i Stellrising.
Technologia upscalingu oparta na sztucznej inteligencji od NVIDII zostanie dodana do kolejnych tytułów. Nie da się ukryć, iż rozwiązanie od zielonych prężnie się rozwija, a przedsiębiorstwo ogłosiło w tym tygodniu, że liczba gier i aplikacji, wykorzystujących DLSS przekroczyła 200. Nic dziwnego, bowiem NVIDIA już teraz zapowiedziała, że ich autorską technologię zobaczymy chociażby w The Lord of the Rings: Gollum i Stellrising, który zadebiutuje we wrześniu. Gracze powinni spodziewać się także dodania DLSS do Warhammer 40,000: Darktide, i A Plague Tale: Requiem. Zieloni zawdzięczają ten sukces dostępności upscalingu w każdym ważnym i popularnym silniku gier, co bez wątpienia przyczyniło się do szybkiego rozwoju i szerokiej implementacji technologii. Dla twórców gier jest to funkcja, która pozwala na rozszerzenie grona odbiorców danego tytułu, ponieważ dzięki DLSS, nawet osoby ze słabszym sprzętem mogą cieszyć się odpowiednią płynnością rozgrywki.
NVIDIA ogłosiła, że DLSS wykorzystuje ponad 200 gier i aplikacji. Konkurencyjna technologia od AMD pozostaje w tyle z liczbą 110 produkcji.
Lista gier, do których ma trafić NVIDIA DLSS:
- A Plague Tale: Requiem
- ARK: Survival Evolved
- Atomic Heart
- Black Myth: Wukong
- Boundary
- Darksiders 3
- Dauntless
- Dying: 1983
- F1 22
- Fear the Wolves
- The Forge Arena
- Fractured Lands
- GRIT
- Hell Pie
- Islands of Nyne: Battle Royale
- Justice Online
- JX3 Online
- Kinetik
- LEAP (available now in early access)
- Loopmancer
- Microsoft Flight Simulator 2020
- Midnight Ghost Hunt (available now in early access)
- Playerunknown’s Battlegrounds
- Ratten Reich
- Remnant: From the Ashes
- Ratten Reich
- SCP: Pandemic (available now in early access)
- Serious Sam 4
- Stellrising (September)
- Stormdivers
- Super People
- Synced: Off-Planet
- System Shock (available now in the demo)
- The Anacrusis (available now in early access)
- The Day Before
- The Division 2
- The Lord of the Rings: Gollum (September)
- Turbo Sloths
- Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2
- Voidtrain
- Warhammer 40,000: Darktide
- We Happy Few
Lista produkcji, dla których zapowiedziano wprowadzenie NVIDIA DLSS obejmuje 42 pozycje. Oczywiście na łatkę trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Niestety wiele z tych gier zostało zakwalifikowane do obsługi upscalingu już 4 lata temu, chociaż do tej pory nie otrzymały wsparcia dla tej technologii. Dopóki jednak deweloperzy nie ogłoszą, że DLSS jednak się nie pojawi, tytuły zostaną na liście. Co ciekawe, ogłoszenie NVIDII o przekroczeniu bariery 200 gier i aplikacji zostało udostępnione w tym samym czasie, w którym AMD świętowało pierwszą rocznicę swojego konkurencyjnego rozwiązania, jakim jest oczywiście FidelityFX Super Resolution.
Propozycja od czerwonych może pochwalić się mniejszą, lecz wciąż imponującą liczbą produkcji, gdzie odnajdziemy tryb FSR 1.0 i FSR 2.0 lub wprowadzenie technologii w przyszłości zastało potwierdzone. Jest ich dokładnie 110. Wiele wskazuje jednak na to, że FSR w wersji 2.0 dość szybko może nadgonić rozwiązanie NVIDII, bowiem czerwoni wypuścili tą technologię jako alternatywę typu open source dla DLSS.
Zobacz także:
- Setki namiotów w fabryce producenta pamięci. Chińczycy szykują się na kolejny lockdown
- Mercedes EQS - mniejsza średnica zawracania i większy skręt tylej osi na... abonament
- Unia Europejska wprowadza "blokady" samochodowe. Kierowcy nie będą zadowoleni
Pokaż / Dodaj komentarze do: Kolejne gry ze wsparciem NVIDIA DLSS zapowiedziane. Jest ich już ponad 200