Mortal Kombat 1 - raporty o błędach zżerają ogromną przestrzeń na dyskach graczy

Mortal Kombat 1 - raporty o błędach zżerają ogromną przestrzeń na dyskach graczy

Gracze są już przyzwyczajeni, że współczesne gry potrafią zajmować ogromne przestrzenie ich dysków, ale co powiecie na raporty o awariach, które potrafią ważyć nawet 1 GB? Fani Mortal Kombat 1 na PC odkryli, że w ten sposób szybko zaczęło ubywać miejsca na ich dyskach. NetherRealm i WB Games badają problem.

Jeśli podczas gry w Mortal Kombat 1 często spotkaliście się z awariami i zastanawiacie się, dlaczego szybko ubywa wam miejsca na dysku systemu operacyjnego, prawdopodobną przyczyną są raporty o awariach gry. Bijatyka wymaga po instalacji 100 GB pamięci, ale w przypadku niektórych graczy powtarzające się awarie niemal podwoiły ten rozmiar.

Jeśli podczas gry w Mortal Kombat 1 często spotkaliście się z awariami i zastanawiacie się, dlaczego szybko ubywa wam miejsca na dysku, to znamy odpowiedź.

Testy przeprowadzone przez wielu użytkowników i PCGamesN wykazały, że za każdym razem, gdy Mortal Kombat 1 ulega awarii, tworzony jest nowy folder raportów o awariach w jednej z dwóch lokalizacji w katalogu danych aplikacji. Aby zwolnić miejsce, użytkownicy powinni usunąć foldery C:Users[Nazwa użytkownika]AppDataLocalMK12SavedSteamCrashes i C:Users[Nazwa użytkownika]AppDataLocalCrashDumps.

Każdy folder zawiera plik Windows Crash Dump, którego rozmiar może zająć około 1 GB. Użytkownicy X (dawniej Twittera) i forum dyskusyjnego gry na Steam opisują, że doświadczyli tak wielu awarii, że raporty zajmowały od 16 do 70 GB. Ponieważ raporty trafiają do folderu AppData, zajmują miejsce na dysku systemu operacyjnego. Zatem zainstalowanie Mortal Kombat 1 na osobnym pojemniejszym dysku nie rozwiązuje problemu.

Menedżer społeczności potwierdził, że WB Games bada tę i inne kwestie. Masowe raporty o awariach to jeden problem, ale komentarze graczy sugerują, że niektórzy użytkownicy doświadczyli dziesiątek awarii w ciągu miesiąca od premiery Mortal Kombat 1, co jest niepokojące niezależnie od kwestii wagi samych raportów. 

Najwięcej kontrowersji, jeśli chodzi o kwestie techniczne Mortal Kombat 1, niewątpliwie wywołała jakość oprawy graficznej portu na Switcha. Próba wydania tej bijatyki na sześcioletnią przenośną konsolę Nintendo była ambitnym przedsięwzięciem, biorąc pod uwagę, że gra obsługuje tylko konsole obecnej generacji i komputery PC. Jednak NetherRealm nie chciał odpuścić ogromnej bazy użytkowników konsoli Nintendo i efekty są dość osobliwe. 

Wkrótce po premierze użytkownicy Switcha skarżyli się na ogromny downgrade grafiki względem dużych konsol, dziwne usterki i wydajność. Warto przy tym pamiętać, że wersja na Switcha kosztuje tyle samo, co na duże platformy. Od tego czasu NetherRealm wypuściło dużą łatkę, która według graczy nieco poprawia grafikę i usuwa pewne usterki, ale nie rozwiązuje wszystkich problemów. 

 

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Mortal Kombat 1 - raporty o błędach zżerają ogromną przestrzeń na dyskach graczy

 0