NVIDIA dostarcza DLSS do kolejnych gier, w tym Tomb Raider, Baldur's Gate 3 i Crysis

NVIDIA dostarcza DLSS do kolejnych gier, w tym Tomb Raider, Baldur's Gate 3 i Crysis

NVIDIA zapowiedziała w październiku kolejne 10 gier ze wsparciem dla techniki DLSS, w tym Back 4 Blood, które zadebiutowało wczoraj. To sprawia, że łączna liczba gier i aplikacji z zaimplementowaną technologią zwiększającą wydajność i zapewniającą najwyższą jakość obrazu to już 120 tytułów.

Jeszcze w tym miesiącu możemy liczyć na pojawienie się aktualizacji z DLSS dla kolejnych tytułów, w tym gier AAA, cieszących się naprawdę dużą popularnością. Mowa tu choćby o Baldur's Gate 3, Chivalry 2, Crysis Remastered Trilogy, Rise of the Tomb Raider, Shadow of the Tomb Raider, Sword and Fairy 7 oraz Swords of Legends Online. Technika Zielonych jest też dostępna w niedawno wydanych grach Alan Wake Remastered oraz F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch. 

Jeszcze w tym miesiącu możemy liczyć na pojawienie się aktualizacji z DLSS dla kolejnych tytułów, w tym gier AAA, cieszących się naprawdę dużą popularnością.

Co ciekawe, Shadow of the Tomb Raider było jedną z pierwszych produkcji obsługujących DLSS, ale dotychczas obsługiwało jedynie DLSS 1.0, które pozostawiało wiele do życzenia w kwestii jakości grafiki i 18 października doczeka się wsparcia DLSS 2.1, co powinno znacznie poprawić jakość oprawy przy wykorzystaniu tej technologii. NVIDIA DLSS ponad dwukrotnie zwiększa wydajność w Shadow of the Tomb Raider, podczas rozgrywki w rozdzielczości 4K, z maksymalnymi ustawieniami i przy włączonym ray tracingu:

NVIDIA dostarcza DLSS do kolejnych gier, w tym Tomb Raider, Baldur's Gate 3 i Crysis

DLSS zawita również do Rise of the Tomb Raider, drugiej gry z trylogii wydanej w 2016 roku. Technika zwiększa wydajność nawet o 75% w Rise of the Tomb Raider, pozwalając wszystkim posiadaczom kart GeForce RTX na grę z ponad 60 kl./s w rozdzielczości 4K i włączonymi maksymalnymi ustawieniami graficznymi.

NVIDIA dostarcza DLSS do kolejnych gier, w tym Tomb Raider, Baldur's Gate 3 i Crysis

NVIDIA chwali się, że dzięki zastosowaniu techniki DLSS, wydajność w grze Back 4 Blood wzrasta nawet o 46%, pozwalając praktycznie każdemu graczowi posiadającemu kartę GeForce RTX na rozgrywkę w rozdzielczości 4K i jakości 60 kl./s:

NVIDIA dostarcza DLSS do kolejnych gier, w tym Tomb Raider, Baldur's Gate 3 i Crysis

Najnowsza aktualizacja do Baldur's Gate 3 zostanie w tym tygodniu opublikowana na platformie Steam i wprowadzi do gry szereg nowości, w tym technikę NVIDIA DLSS. Dzięki DLSS wydajność rozgrywki wzrosnąć ma nawet o 88% w rozdzielczości 4K, umożliwiając posiadaczom kart GeForce RTX 3060 Ti i szybszych granie w Baldur's Gate 3 w rozdzielczości 4K z maksymalnymi ustawieniami i płynnością 60 kl./s:

NVIDIA dostarcza DLSS do kolejnych gier, w tym Tomb Raider, Baldur's Gate 3 i Crysis

Po wydaniu w zeszłym roku gry Crysis Remastered, w której zastosowano zarówno technikę NVIDIA DLSS, jak i ray tracing, Crytek wspólnie z Saber Interactive przygotowują się do wydania kompilacji Crysis Remastered Trilogy. Wszystkie trzy odświeżone tytuły z serii Crysis ukażą się 15 października i zostaną wyposażone w technikę NVIDIA DLSS oraz ray tracing, a także ulepszone tekstury, modele i oświetlenie, dzięki czemu gracze komputerowi mogą się spodziewać najlepszych wrażeń z rozgrywki.

Chivalry 2 autorstwa Torn Banner Studios to niesamowicie zabawna wieloosobowa gra typu hack and slash. Na 26 października zaplanowana jest aktualizacja wprowadzająca do Chivalry 2 technikę NVIDIA DLSS, która zwiększy wydajność nawet o 45%, pozwalając wszystkim graczom z kartami GeForce RTX na rozgrywkę w rozdzielczości 4K z ponad 60 kl./s i włączonymi maksymalnymi ustawieniami:

Sword and Fairy to znana od lat chińska marka gier RPG, która doczekała się programów telewizyjnych, sztuk teatralnych czy zabawek. Najnowszy tytuł z tej serii, Sword and Fairy 7, zadebiutuje 21 października i będzie obsługiwał m.in. wykorzystujące ray tracing odbicia światła, cienie, kaustykę oraz okluzję otoczenia. Przy maksymalnym wykorzystaniu w grze wszystkich technik ray tracingu, NVIDIA DLSS ponad dwukrotnie zwiększy jej wydajność.

Swords of Legends Online studia Wangyuan Shengtang Entertainment Technology Company to dostępna od lipca gra MMORPG, której akcja rozgrywa się w świecie fantasy. Już 14 października gracze wyposażeni w karty GeForce RTX będą mogli cieszyć się lepszą jakością obrazu i jeszcze większą wydajnością, dzięki aktualizacji do najnowszej wersji techniki NVIDIA DLSS, która zapewni wzrost wydajności nawet o 60%.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: NVIDIA dostarcza DLSS do kolejnych gier, w tym Tomb Raider, Baldur's Gate 3 i Crysis

 0