Ratchet & Clank Rift Apart naładowany technologiami NVIDII. Bez ray tracingu na GPU AMD na premierę

Ratchet & Clank Rift Apart naładowany technologiami NVIDII. Bez ray tracingu na GPU AMD na premierę

Gra Ratchet & Clank Rift Apart debiutuje dziś na PC, gra przeniesiona z PlayStation 5 na komputery zawiera szereg ekskluzywnych funkcji NVIDII, które poprawiają grafikę i wydajność.

Ratchet & Clank: Rift Apart naładowany technologiami NVIDII

Ratchet & Clank: Rift Apart, wyczekiwana przygodowa platformówka od Insomniac Games, została przeniesiona na komputery osobiste przez Nixxes Software. Gra zadebiutuje na PC jeszcze dziś, 26 lipca i korzystać będzie z takich technik jak ray tracing w czasie rzeczywistym, NVIDIA DLSS 3, NVIDIA DLAA, NVIDIA Reflex czy NVIDIA RTX IO.

Ratchet & Clank Rift Apart debiutuje dziś na PC i zawiera szereg ekskluzywnych funkcji NVIDII, które poprawiają grafikę i wydajność.

Co ciekawe, wraz z premierą świetnie ocenianego Ratchet & Clank: Rift Apart, popularna seria platformówek Ratchet & Clank po raz pierwszy pojawi się na PC. NVIDIA chwali się, że tytuł w pełni wykorzystuje możliwości platformy GeForce RTX, w tym:

  • NVIDIA DLSS 3 – wzrost wydajności napędzany przez sztuczną inteligencję. Gracze korzystający z kart graficznych GeForce RTX 4080 i 4090 mogą doświadczyć rozgrywki w jakości ponad 140 kl./s w rozdzielczości 4K, ze wszystkimi efektami ray tracingu i maksymalnymi ustawieniami graficznymi.
  • NVIDIA Reflex – redukcja opóźnień systemowych w Ratchet & Clank: Rift Apart nawet o 48%.
  • NVIDIA RTX IO – akcelerowana przez kartę graficzną technika przyspieszająca ładowanie danych.
  • NVIDIA DLAA – oparty na sztucznej inteligencji tryb antyaliasingu dla użytkowników, którzy mają zapas mocy obliczeniowej GPU i chcą uzyskać wyższą jakość obrazu.
  • Ray tracing – śledzone promieniami cienie, okluzja otoczenia i odbicia światła będą działać z największą możliwą prędkością dzięki dedykowanym rdzeniom do ray tracingu w każdej karcie graficznej GeForce RTX.

Dzięki technikom NVIDIA DLSS 3, NVIDIA DLAA, NVIDIA Reflex, NVIDIA RTX IO oraz ray tracingowi gracze korzystający z kart GeForce RTX będą mogli cieszyć się optymalnymi wrażeniami z gry Ratchet & Clank: Rift Apart na PC już w dzień premiery. Co ciekawe jednak, Nixxes Software potiwerdziło, że gra nie będzie obsługiwać ray tracingu na kartach AMD na premierę, co jest rozczarowujące z punktu widzenia właścicieli Radeonów. 

Więcej gier z DLSS 3

Pozostałe zapowiedzi związane z techniką DLSS:

  • Remnant II – gra dostępna od dzisiaj z DLSS 2.
  • Naraka: Bladepoint – z okazji drugiej rocznicy wydania, gra przechodzi na model free-to-play. Jest wspierana przez techniki NVIDIA DLSS 2 i NVIDIA Reflex.
  • Synced – premiera tego lata z DLSS 3, Reflex i ray tracingiem w czasie rzeczywistym.
  • Wuthering Waves – wkrótce premiera z DLSS 3.
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Ratchet & Clank Rift Apart naładowany technologiami NVIDII. Bez ray tracingu na GPU AMD na premierę

 0