Skull and Bones zmieni nas w piratów. Znamy wymagania PC i datę otwartych beta testów

 Skull and Bones zmieni nas w piratów. Znamy wymagania PC i datę otwartych beta testów

Gra Skull and Bones, długo oczekiwana produkcja o tematyce pirackiej, w końcu ma swoją datę premiery - 16 lutego. Co więcej, dla graczy będzie dostępna otwarta beta od 8 do 11 lutego, dając im szansę wypróbowania gry za darmo wcześniej.

Skull and Bones, piracka gra dla wielu graczy, w której pływamy po falach Oceanu Indyjskiego, jest rozwijana od 2013 roku, kiedy to pierwotnie miała być rozszerzeniem zawartości Assassin's Creed IV: Black Flag z 2013 roku. Tytuł został on jednak zapowiedziany dopiero na targach E3 2017 jako samodzielna produkja, a ponieważ morska rozgrywka w grach z serii Assassin's Creed (AC III, AC IV: Black Flag, AC Freedom Cry, AC Rogue, a później AC Origins i AC Odyssey) była bardzo popularna wśród niektórych graczy, nowo nadchodzący samodzielny tytuł oparty na tej mechanice rozgrywki wzbudził duże zainteresowanie. Szkoda tylko, że po serii opóźnień, niektórzy mieli wrażenie, że gra nigdy nie zostanie wydana.

Skull and Bones , piracka gra wieloosobowa, której akcja toczy się na Oceanie Indyjskim, jest rozwijana od 2013 roku, a niektórzy zdążyli już o niej... zapomnieć.

Ostatecznie Ubisoft ogłosił datę premiery na 16 lutego 2024 roku, a wcześniej wszyscy będziemy mogli wypróbować ją za darmo w dniach 8-11 lutego w otwartej wersji beta, która pozwoli na cross-play do gry na różnych platformach, a także przeniesienie postępu do gry po premierze, jeśli ją kupimy. Ponadto zamknięta beta odbyła się już w zeszłym miesiącu, więc w sueci pojawiły się już liczne opinie na temat samej gry.

Skull and Bones to akcja wieloosobowa zarówno przeciwko innym ludzkim graczom (PvP), jak i sterowanym przez komputer (PvE), co obejmuje morskie potwory, na które będziemy mogli polować. Będziemy mieli do wyboru różne typy statków, które będą podobne do klas postaci w grach takich jak Battlefield. Niektóre z jednostek pływających będą wolniejsze, ale wytrzymają dużo, podczas gdy inne będą szybkie i będą miały lepszą manewrowość, ale mniejszą wytrzymałość. Niektóre będą bardziej odpowiednie do walki w zwarciu, inne do walki na dystans. Tak więc podczas bitew decydujące będą nie tylko nasze własne umiejętności i wyposażenie, ale także ostateczny skład drużyny pod względem różnych ról.

Ponadto, biorąc udział w 2 rodzajach wydarzeń publicznych (Wrogie przejęcie lub Legendarny napad), będziemy mogli uzyskać kontrolę nad lokacjami, które automatycznie wygenerują dochód, który pomoże nam ulepszyć nasz sprzęt za pomocą rzadkich przedmiotów. A gdy będziemy mieć kontrolę nad większą liczbą tych lokacji, będziemy mogli tworzyć szlaki handlowe, aby jeszcze bardziej zwiększyć nasze dochody. Ubisoft ogłosił również wymagania sprzętowe dla PC:
 

 Wymagania Skull and Bones na PC.

Nieograniczona liczba klatek na sekundę, obsługa wielu monitorów i panoramicznych proporcji obrazu, wbudowany benchmark do pomiaru wydajności, uwzględnienie gamy kolorów SDR i HDR z kalibracją obrazu, ulepszone ustawienia sterowania, skalowanie w górę DLSS i FSR (nie podano konkretnych wersji) oraz obsługa ray tracingu (nie podano dalszych szczegółów) to jedne z głównych funkcji.

1080p, LOW, 30 FPS
Procesor: Intel Core i7-4790 / AMD Ryzen 5 1600
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) / AMD Radeon RX 5500 XT (8 GB)
Pamięć RAM: 8 GB (tryb dwukanałowy)
System operacyjny: Windows 10
Pamięć masowa: 65 GB SSD
 
1080p, HIGH, 60 FPS
Procesor: Intel Core i7-8700K / AMD Ryzen 5 3600
Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 2070 (8 GB) / AMD Radeon RX 5700 XT (8 GB)
Pamięć RAM: 16 GB (tryb dwukanałowy)
System operacyjny: Windows 10 / Windows 11
Pamięć masowa: 65 GB SSD
 
1440p, HIGH, 60 FPS
Procesor: Intel Core i7-9700K / AMD Ryzen 5 5600X
Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3070 (8 GB) / AMD Radeon RX 6800 (16 GB)
Pamięć RAM: 16 GB (tryb dwukanałowy)
System operacyjny: Windows 10 / Windows 11
Pamięć masowa: 65 GB SSD

4K, ULTRA, 60 FPS
Procesor: Intel Core i5-11600K / AMD Ryzen 5 5600X
GPU: Nvidia GeForce RTX 3080 (10GB) DLSS Balanced / AMD Radeon RX 6800 XT (16GB) FSR Balanced
Pamięć RAM: 16 GB (tryb dwukanałowy)
System operacyjny: Windows 10 / Windows 11
Pamięć masowa: 65 GB SSD

Na stronie internetowej Ubisoft można znaleźć bardziej szczegółowe opisy mechaniki gry: strategie ataku, przygotowanie do walki, dostosowywanie wyposażenia. Na koniec przypomnijmy pierwszą prezentację na targach E3 2017, która rozpoczęła się od kinowego zwiastuna, po którym nastąpiły pierwsze dema rozgrywki. Jako datę premiery podano jesień 2018 roku:

Ostatecznie gra ukaże się 16 lutego 2024 roku na PC w sklepach Ubisoft Connect (od 59,99 euro) i Epic Games Store, Xbox Series X|S, PS5 i Amazon Luna.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Skull and Bones zmieni nas w piratów. Znamy wymagania PC i datę otwartych beta testów

 0