AMD Radeon RX 6650 XT - test przyspieszonej wersji RX 6600 XT oraz karty PowerColor Red Devil

AMD Radeon RX 6650 XT - test przyspieszonej wersji RX 6600 XT oraz karty PowerColor Red Devil

Test PowerColor Radeon RX 6650 XT Red Devil: wydajność

Chernobylite i Ghostwire: Tokyo to gry, które łączy fakt wykorzystania silnika Unreal Engine 4. Pierwsza z nich to dzieło polskiego studia The Farm 51, które przenosi nas do Czarnobyla, gdzie bohater poszukuje zaginionej przed laty ukochanej, zaś za drugi tytuł odpowiada Tango Gameworks, mające wcześniej na swoim koncie dwie odsłony The Evil Within. Fabuła rozgrywka się w tytułowej japońskiej metropolii, gdzie na skutek wydarzeń o charakterze paranormalnym niemal wszyscy ludzie dosłownie wyparowali, a nasz bohater jest jedną z osób, którym udało się uniknąć takiego losu i przy tym nadzieją zaginionych na ratunek. Od strony technicznej gra znad Wisły wyróżnia się obecnością technik skalowania obrazu DLSS i FSR, a Ghostwire: Tokyo dorzuca do tego TSR, tzn. skalowanie silnika Unreal Engine, oraz śledzenie promieni, wykorzystywane na potrzeby cieni oraz odbić.

Chernobylite

Ghostwire: Tokyo

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD Radeon RX 6650 XT - test przyspieszonej wersji RX 6600 XT oraz karty PowerColor Red Devil

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł