AMD Ryzen 3 PRO 4350G kontra Ryzen 5 3400G i tanie karty graficzne - test

AMD Ryzen 3 PRO 4350G kontra Ryzen 3 3100/3300X - test porównawczy
AMD Ryzen 3 PRO 4350G kontra Ryzen 5 3400G i tanie karty graficzne - test

Test AMD Ryzen 3 PRO 4350G: wydajność w grach

Na dobry początek przypadły nam dwie ostatnie odsłony popularnej serii wojennych gier akcji - Battlefield V oraz Battlefield 1. Oba wymienione tytuły zostały stworzone przez szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i wykorzystują autorski silnik Frostbite w wersji 3.0. Jeżeli zaś chodzi o wspierane API, pozwalają wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. W praktyce niskonarzutowe API spisują się różnie, nierzadko będąc przyczyną zauważalnych problemów z płynnością animacji, tak więc w obu wypadkach zdecydowałem się na DirectX 11, dla najnowszej części z włączoną opcją Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek), ponieważ takie ustawienia zapewniają osiągi wyższe niż DirectX 12 - zarówno dla akceleratorów bazujących na układach firmy NVIDIA, jak i AMD. Ponadto do procedury dołączyła ostatnia produkcja Remedy Entertainment, tzn. Control, bazująca na silniku Northlight, zapewniającym wsparcie DirectX 12. Przy okazji tego właśnie tytułu dodano także śledzenie promieni (ang. ray-tracing) oraz DLSS, jednak pomiary odbywają się bez tego duetu, celem zachowania kompatybilności ze wszystkimi kartami graficznymi.

Battlefield V

Battlefield 1

Control

Obserwuj nas w Google News
AMD Ryzen 3 PRO 4350G kontra Ryzen 3 3100/3300X - test porównawczy

Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD Ryzen 3 PRO 4350G kontra Ryzen 5 3400G i tanie karty graficzne - test

 0