Testujemy Cyberpunk 2077 na PC. Path Tracing to nowy wymiar grafiki

Testujemy Cyberpunk 2077 na PC. Path Tracing to nowy wymiar grafiki

Test RT overdrive w Cyberpunk 2077: wydajność

Do testów wydajności wybrałem miejsce opisane jako Parque del Mar. Pomiar obejmuje przejście przez krótki pas roślinności i dalej, wzdłuż alejki. Z aktywnym śledzeniem promieni jest to jedna z bardziej wymagających dla GPU lokalizacji w całym Night City i uzyskanie w niej wysokiej liczby FPS to gwarancja komfortu rozgrywki przez całą kampanię fabularną, bez niepożądanych spadków poniżej granicy płynności. Testy wykonałem w rozdzielczościach 1080p (Full HD), 1440p i 2160p, a także przy różnych ustawieniach śledzenia promieni (wyłączone, profile psycho i overdrive) oraz DLSS. Dopisek "FG" przy słupku oznacza włączony generator klatek.

Miejsce testowe

Testujemy Cyberpunk 2077 na PC. Path Tracing to nowy wymiar grafiki

Parque del Mar

 

Wyniki wydajności

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Testujemy Cyberpunk 2077 na PC. Path Tracing to nowy wymiar grafiki

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł