Test sterowników NVIDIA GeForce Game Ready: platforma testowa oraz metodologia
Wszystkie testy zostały przeprowadzone na platformie z aktualnym Windows 10 64-bit AU, sterownikami GeForce Game Ready w wersjach 353.62, 368.22, 368.39, 398.36, 411.63 oraz 417.01, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program Fraps w wersji 3.5.99. Dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Przedstawione wyniki są średnią arytmetyczną rezultatów uzyskanych w trzech odrębnych przebiegach. Ponadto, każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o kombinację GPU/sterowniki, rozdzielczość renderowania oraz informacje o ustawieniach szczegółowości grafiki.
Ustawienia platformy były następujące:
- taktowanie rdzeni/cache: 5,0/4,7 GHz
- nastawy pamięci: DDR4-3000 MHz CL 15-17-17-35 1T (tRFC @ 390)
Platforma testowa
Intel Core i7-8700K @ 5,0 GHz | |
ASUS PRIME Z370-A | |
GIGABYTE GeForce GTX 970 G1 GAMING | |
Corsair Vengeance RGB 4x8 GB DDR4-3000 CL15 | |
ADATA SP900 128 GB | |
Seagate Barracuda 7200.12 1 TB | |
Enermax Platimax 1350 W | |
Antec Twelve Hundred V3 | |
Scythe Mugen MAX |
Pokaż / Dodaj komentarze do: Czy NVIDIA obniża wydajność starszych kart graficznych? Odc. 2, Maxwell v2