Test GPU w Diablo 4: wydajność
Do testów osiągów wybrałem początkowy etap gry, czyli wioskę Nowisk. Pomiar obejmuje przejście przez spaloną świątynię i przebieżkę na zewnątrz. Co do wymagań względem sprzętu, to dość ciężka lokalizacja - uzyskiwana w niej liczba FPS jest zbliżona do tego, co zobaczymy w trakcie starć z potworami, w bardziej pesymistycznych dla karty graficznej miejscach. Testy obejmują trzy rozdzielczości, 1080p (Full HD), 1440p i 2160p (4K), a dodatkowo sprawdziłem, jak prezentują się wyniki z włączonym skalowaniem obrazu. Dla GeForce'ów RTX aktywny był DLSS 2 z profilem jakościowym, a dla pozostałych układów graficznych FSR 2 z tym samym presetem. Niestety, z sobie znanego powodu twórcy gry nie pozwalają włączyć czerwonej techniki na GPU obsługujących zielone rozwiązanie, co wyklucza bezpośrednie porównanie między nimi - od wersji beta nic się w tej materii nie zmieniło...
Miejsce testowe
Nowisk
Pokaż / Dodaj komentarze do: Diablo 4 - test kart graficznych. Co z optymalizacją?