DLSS 2.0 w Minecraft RTX: jakość obrazu
Odnośnie DLSS 2.0 w Minecraft RTX, technika sprawuje się bardzo dobrze i dysproporcje w generowanym obrazie są naprawdę niewielkie (drobne różnice w cieniowaniu, nieco mocniej rozmyte odbicia, czy też bardziej wyraziste kratki) i nie sądzę, by komukolwiek mogły w jakikolwiek sposób przeszkadzać (nawet wątpię, że w ogóle zostaną zauważone). W związku z powyższym aktywacja DLSS to w zasadzie konieczność, jako że w przeciwnym wypadku wydajność będzie daleka od akceptowalnej, co zresztą mogliście zobaczyć na poprzedniej stronie. Zaś w temacie odległości rysowania jestem zdania, że minimalna rozsądna wartość tego parametru to 16, choć na dobrą sprawę czasami i maksymalny poziom wydaje się zbyt mały, tj. widoczność jest ograniczona. Innymi słowy, zdecydowanie bardziej opłaca się grać z włączonym DLSS i przy większej liczbie tzw. chunks niż bez tej techniki i z ograniczoną scenerią (gdyby ktoś wpadł na tak szalony pomysł).
DLSS
DLSS wyłączone
DLSS włączone
DLSS wyłączone
DLSS włączone
DLSS wyłączone
DLSS włączone
DLSS wyłączone
DLSS włączone
Odległość rysowania
8 chunks
12 chunks
16 chunks
20 chunks
24 chunks
8 chunks
12 chunks
16 chunks
20 chunks
24 chunks
Pokaż / Dodaj komentarze do: DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności