DLSS 2.0 w Death Stranding: wydajność
Szukając lokalizacji do testów wydajnościowych, ostatecznie zdecydowałem się postawić na Spalarnię na zachód od Węzła Stołecznego, w połączeniu z ulewnym deszczem. Wybrane miejsce samo w sobie jest dość wymagające, a ponadto wspomniane warunki atmosferyczne nie tylko przyczyniają się do manifestacji tzw. Wynurzonych, lecz stanowią także dodatkowe wyzwanie dla sprzętu. Testy obejmują wariant z aktywnym wygładzanie krawędzi TAA oraz z włączonym DLSS w dwóch wersjach (Jakość oraz Wydajność), a także - dla kompletności - FidelityFX CAS, przewidziane dla użytkowników akceleratorów innych niż GeForce RTX.
Miejsce testowe
Spalarnia na zachód od Węzła Stołecznego
Wyniki wydajności
Pokaż / Dodaj komentarze do: DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności