DLSS 2.0 w Control: wydajność
Lokalizacja wybrana na potrzeby testów wydajnościowych to Sektor techniczny, zaś konkretniej początkowy etap misji Wyłącznik awaryjny. Jest to jedno z najbardziej wymagających miejsc w całej grze, toteż na ogół liczba FPS będzie wyższa niż wartości, które zobaczycie na wykresach, chociaż nie zmienia to faktu, że obszarów o podobnej charakterystyce jest więcej, tj. należy być na nie przygotowanym. Control udostępnia dwa profile regulujące skalę użycia śledzenia promieni (ang. ray-tracing) oraz trzy decydujące o tym, jaka będzie rozdzielczość renderowania przy włączonym DLSS 2.0, w związku z czym postanowiłem sprawdzić wszystkie możliwe kombinacje, ponieważ takie podejście zapewni możliwie szerokie spojrzenie na wszelkie niuanse związane z osiągami.
Miejsce testowe
Sektor techniczny
Pokaż / Dodaj komentarze do: DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności