DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności

DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności

Test DLSS 2.0 w grach komputerowych: metodologia

Wszystkie testy zostały przeprowadzone na platformie z aktualnym Windowsem 10 64-bit November 2019 Update (1909), sterownikiem GeForce Game Ready Driver 451.67, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużył program FrameView, a dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms. Przedstawione wyniki są średnią rezultatów z trzech odrębnych przebiegów, zaś każdy z wykresów jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość i informacje o szczegółowości grafiki.

Ustawienia platformy były następujące:

  • taktowanie rdzeni/cache: 5,0/4,7 GHz
  • nastawy pamięci: DDR4-3000 MHz CL 15-17-17-35 1T (tRFC @ 390)

Platforma testowa

DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności Intel Core i7-8700K @ 5,0 GHz
DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności ASUS PRIME Z370-A
DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności Corsair Vengeance RGB 4x8 GB DDR4-3000 CL15
DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności ADATA SP900 128 GB
DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności Seagate Barracuda 7200.12 1 TB
DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności Enermax Platimax 1350 W
DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności Antec Twelve Hundred V3
DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności Scythe Mugen MAX
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: DLSS 2.0 w grach komputerowych - porównanie jakości obrazu i wydajności

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł