Far Cry New Dawn – porównanie ustawień graficznych
Poniżej znajdują się zrzuty ekranu, porównujące jakość oprawy graficznej przy różnych ustawieniach detali. Zdecydowałem się zaprezentować całą dostępną paletę, od poziomu minimalnego, nieuwzględnionego w testach wydajności, gdzie gra traci takie szczegóły jak odbicia na wodzie, aż do profilu ultra, który pozwala podziwiać Far Cry New Dawn w całej okazałości. Zaprezentowane lokacje to dwa różne miejsca na terenie hrabstwa Hope. Jak zobaczycie poniżej, schodzenie z detalami w dół wiąże się przede wszystkim z postępującymi cięciami w zakresie odległości rysowania obiektów, a także innymi uproszczeniami, chociażby odnośnie cieni czy wspomnianych już odbić (doskonale widać to na wodzie w jednej z wybranych lokacji).
Miejsce A
Ustawienia ultra
Ustawienia wysokie
Ustawienia normalne
Ustawienia niskie
Miejsce B
Ustawienia ultra
Ustawienia wysokie
Ustawienia normalne
Ustawienia niskie
Pokaż / Dodaj komentarze do: Far Cry New Dawn – Test wydajności kart graficznych