Far Cry New Dawn – Test wydajności kart graficznych

Far Cry New Dawn – Test wydajności kart graficznych

Far Cry New Dawn – porównanie ustawień graficznych

Poniżej znajdują się zrzuty ekranu, porównujące jakość oprawy graficznej przy różnych ustawieniach detali. Zdecydowałem się zaprezentować całą dostępną paletę, od poziomu minimalnego, nieuwzględnionego w testach wydajności, gdzie gra traci takie szczegóły jak odbicia na wodzie, aż do profilu ultra, który pozwala podziwiać Far Cry New Dawn w całej okazałości. Zaprezentowane lokacje to dwa różne miejsca na terenie hrabstwa Hope. Jak zobaczycie poniżej, schodzenie z detalami w dół wiąże się przede wszystkim z postępującymi cięciami w zakresie odległości rysowania obiektów, a także innymi uproszczeniami, chociażby odnośnie cieni czy wspomnianych już odbić (doskonale widać to na wodzie w jednej z wybranych lokacji).

Miejsce A

Far Cry New Dawn – Test wydajności kart graficznych

Ustawienia ultra

Metro Exodus – Test wydajności kart graficznych

Ustawienia wysokie

Metro Exodus – Test wydajności kart graficznych

Ustawienia normalne

Metro Exodus – Test wydajności kart graficznych

Ustawienia niskie

Miejsce B

Far Cry New Dawn – Test wydajności kart graficznych

Ustawienia ultra

Metro Exodus – Test wydajności kart graficznych

Ustawienia wysokie

Metro Exodus – Test wydajności kart graficznych

Ustawienia normalne

Metro Exodus – Test wydajności kart graficznych

Ustawienia niskie

Pokaż / Dodaj komentarze do: Far Cry New Dawn – Test wydajności kart graficznych

 0