Test komputera G4M3R HERO: wydajność w grach
Cyberpunk 2077 niewątpliwie była jedną z najbardziej wyczekiwanych gier w historii tej branży. Najnowsze dzieło polskiego studia CD Projekt RED zostało zapowiedziane jeszcze w 2012 roku, zaś faktyczne prace rozpoczęły się cztery lata później. Przedpremierowo superhit znad Wisły jawił się jako gra o niezwykłym wręcz rozmachu, a jego twórcy umiejętnie podgrzewali atmosferę, co jakiś czas wypuszczając kolejny zwiastun czy jakąś inną informację. Finał tej sagi miał z kolei miejsce pod koniec 2020 roku, kiedy po dwóch przesunięciach Cyberpunk 2077 wreszcie ujrzał światło dzienne. Ów finał nie był może katastrofą, ale jednak nie wszystko poszło po myśli CD Projekt RED, gdyż produkcja naznaczona była licznymi błędami oraz problemami wydajnościowymi, głównie na konsolach, ale i edycja pecetowa była daleka od ideału. Aktualnie twórcy wciąż łatają swojego potworka i wydaje się, że nareszcie idzie to w dobrym kierunku, czego dowodem jest aktualizacja do wydania 1.5, która rozwiązuje sporo problemów. Ponadto na tej stronie znajdziecie wyniki w Watch Dogs: Legion, tj. trzeciej odsłonie hakerskich przygód Ubisoftu, wykorzystującej silnik Dunia Engine w najnowszej wersji ze wsparciem DirectX 12, śledzenia promieni (ang. ray-tracing) oraz DLSS.
Cyberpunk 2077
Watch Dogs: Legion
Pokaż / Dodaj komentarze do: Komputer przygotowany tak dobrze, że sam bym lepiej tego nie zrobił. Testujemy zestaw G4M3R HERO!