Test komputera G4M3R HERO: wydajność w grach
Na początek mamy przedostatnią odsłonę popularnej serii wojennych gier akcji - Battlefield V. Wspomniany tytuł został stworzony przez szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i wykorzystuje autorski silnik Frostbite w wersji 3.0. Jeżeli natomiast chodzi o wspierane API, pozwala wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. W praktyce niskonarzutowe API spisuje się różnie, często będąc przyczyną zauważalnych problemów z płynnością animacji, niemniej zdecydowałem się na DirectX 12, gdyż klasyczne rozwiązanie notuje wyjątkowo słabe wyniki, o ile nie włączymy Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek - test tutaj). Poza tym do procedury dołączyła ostatnia produkcja Remedy Entertainment, czyli Control, bazująca na silniku Northlight, zapewniającym wsparcie DirectX 12. Przy okazji tego właśnie tytułu dodano także śledzenie promieni (ang. ray-tracing) oraz DLSS.
Battlefield V
Control
Pokaż / Dodaj komentarze do: Komputer przygotowany tak dobrze, że sam bym lepiej tego nie zrobił. Testujemy zestaw G4M3R HERO!